Sunday 10 July 2011

Style Lady Gaga

semalam.aku TERusha fesyen lady gaga. ntah kenapa..tetibe aku rasa macam nak buat rambut macam lady gaga. sebab tengok Didie Alias kot. damn.ko buat keje gila kill. sumpah meraung nenek tengok kepala ko kang. tapi..aku dah tanya aten..die kasi greenlight. hahahahaha..tapi..semalam aku baru jer terfikir macam nak buat style botak cm amani. kejap je. nanti naik sem baru mesti dah ada balikkan?dah boleh pakai gel pacak2.hahaha..pernah jer aku buat dulu.

Lepas habis je paper EST time SPM dulu.. aku balik n terus pegi kedai gunting rambut. tak bleh blah aunti tu "lu mau pesyen apa?".. "askar style la aunty". sumpah aku cakapon the spot jer tu. nak menyesal pon dah tak guna.. balik2 kena ceramah preeeee je. huhuhu...siap beli gel brealcream tak menahan. ye lah.. sejak aku kecik..mana penah kasi panjang..tiap2 6 bulan kasi kontot. kah333333..

serius rasa nak buat jugak lady gaga tu. :)

No comments: