Thursday 14 July 2011

Dah jumpa klon Aaron Aziz versi Amir Izmail!

hoho. aku nak gelak jap boleh tak? hahahahahahahahahahaha.(guling-guling). tak sia-sia aku jadi stalker berjaya. haihla..aku ingat boleh la berkenalan dengan anak sulung Encik Zaini nih. haha. Amir Izmail or should i call Dr Amir? wahhhh. haha. cute la abang Amir ni. ekceli sumer adik-beradik dorang nama Amir. Amir Izmail,Amir Fakri.Amir Ariffin,Amir Aiman.


Amir Aiman. budak genius sekolah. peh. rindu awak la amir. haha. dalam banyak-banyak manusia kat dunia ni..aku rasa Amir sorang je kot yang kitorang guna saya-awak. sebab dia sendiri guna camtu. haha. Amir,Ariffin n Fakri..kitorang semua satu sekolah. yang lagi 2 ekor tu senior aku. cam hampeh la. aku ingat lagi, si Fakhri buli aku masa aku jadi junior kelab QM dulu. deh. aku rasa macam nak terajang je dia..


+ adik,nama siapa?
- buat pe nk tau
+ tanya je. abg nk berkenalan..(buat senyum konon hensem)
- kill
+ adik tanak tny nama abg ke?
-malas la. ramai lagi nama nk kena hafal
+ erm..nama abang Amir Fakri, panggil abg amir okay?
- tengoklah cmne.


haha. poyo bajet macam orang nak layan dia. padahal,aku tak de mood sebenarnye. ye lah new member. apeke hal nak buat ramah mesra kan? haha. boleh dia denda aku ikut dia sehari suntuk bawak skittle kalerful tu pusing satu sekolah? putus fius ke pak cik ni?? penat tau!! dah la sekolah tu 3 kali ganda stadium shah alam!


then, tahun yang sama..masa hari amek report kad. or lebih dikenali sebagai hari paling menakutkan kat sekolah. haha..aku duty. aku kan penolong ketua pengawas yang berdedikasi dan berjiwa besar. so, aku busy pusing satu sekolah kawal keselamatan. peh. macam FBI pulak kan? sekali..bila aku balik kelas jap untuk menghilangkan rasa bengang sebab gaduh dengan kelas budak sengal + hampeh + budak bermasalah sesangat...korang bayangkan aku pegi lempang budak tu yang tengah duk sedap bercangkuk atas tembok tingkat tiga. kalau jatuh,mati..aku ke salah? haha


masa, aku balik kelas tu..kecoh la bebudak ni cakap macam murai. aku pelik ouh.


+ doh,amir mana amir? dah bla?
-kau tak tau kil, bapak hensem abg dieeeeeeeee.
+abg sapa?
-abg amir lah! duh.puith,tinggi,hensem
+eleh. ada aku kesah?


maaflah.waktu tu memang tak de langsung aura kiut-miut dalam jiwa aku ni. tomboy memanjang. haha. seminggu bhai. tak habis cakap pasal abg tu. korek punya korek. patutla..doktor, baru balik dari Ireland. ala korang..tak yah nak berangan jadi kakak ipar amir lah. haha. aku dgn Ariffin, okay jer. lepak even die senior aku. haha. baek smpi sekarang.


tadi terstalk fb ariffin. ada satu album.  'abg amer torres wedding!'  torres mana pulak kan? usha punya usha. wehhh.. Dr Amir Izmail lah.. skodeng dengan lebih jauh. dengan harapan dapat jumpa gambar Amir Aiman. oh jumpa. dia jadi pengapit! amboi..dah makin comel amir sekarang! tinggi pun. tapi sayang dia tak buat fb. kalau tak mesti best!


pastu,bila tenung2 balik pictures ni sumer. aku baru perasan lah.. kenapa groom dia macam familiar? HOOMAIGODDD, AARON AZIZ! hahaha


 Dr Aaron! haha


 yang kiri amir aiman..yang kanan amir fakri. lain kan?


 gila rock mak ayah amir. haha
this is amir ariffin

misai kot yang sama? haha.well, aku stil simpan last things bende yang Amir Aiman bagi kat aku. "jangan lupa kat saya. nah,saya bagi. gud luck SPM." duh,cutenye awak ni mir. lepas je aku dapat sticker tu, aku terus tampal kat kalkulator. sampai sekarang aku stil guna kalkulator yang sama. peh. sentimental beb!




see. bende ni lash. nampak sticker yang ada tulis nama Amir Aiman tu? Lunaris Fury n blablabla. hahaha. simpan bebaik nih. sebab aku ni emnghargai pemberian orang2 tersayang. lagi2 member. haha


p/s : amir, rindu awak lah.buat la fb. haha

No comments: