Friday 15 July 2011

Pesan Kak Kill | Edisi Result UPU 2011

disini ingin saya menyatakan bahawa KEPUTUSAN KEMASUKAN U BAGI SESI 2011/2012 TELAH PUN KELUAR SECARA RASMINYA!. hoho. congrates pada yang berjaya dan bagi yang tak berjaya.."kau redha je la.." haha


aku ada beberapa pesanan untuk semua bakal-bakal graduan yang nak mencecah kaki ke pintu masuk UKM. tak kesah la pintu utama ke, pintu kajang ke,pintu lingkaran kedua ke..pintu belakang ke.. sukahati korang. tapi aku nak WARNING sikit.hoho.. konon beriya nak regging freshie. padahal tak join pun PC MMP. kah3.


1) bagi bebudak yang datang dari matriks or asasi or A-level. korang jangan nak poyo sangat, jangan nak bangga diri sebab korang budak fast track. 4 flat masa ni..belum tentu menjanjikan kebahagiaan bila dah Mid Sem 1st year. yang hati kebal, aku ucap tahniah. hoho. campus life totally different ye sayang. uwekkkk.


2) bagi sedara-sedari yang datang dari STPM or diploma. aku ucapkan selamat datang dengan senyuman manis. KORANG BILA NAK TEGUR TU, JANGAN PANGGIL AKAK OR ABANG, SEBAB KITORANG NI SEBAYA OR MAYBE LAGI MUDA DARI KORANG. hoho .plis sedar diri.


3) untuk junior2 baru. kepada sesiapa yang mungkin berkaitan dengan aku nanti, aku tak nak korang panggil aku ada 'AKAK' kat depan tu yek. tak ramah mesra. hoho. kalau korang rasa takut dengan aku..okay jugak. aku lagi suka. sebab tak semak. haha


4) n bende paling korang kena ready is MMP or orientasi week. alah..korang tak yah ikut sangat cakap PC2 tu sumer. pegi tidur je kat bilik. kalau korang rasa ni macam jahat sangat, korang pegi tanya Aizat Turner. dia boleh lepak Kajang masa minggu tu. haha.


5) Sapa yang dapat UKM, Kolej Keris Mas,Fakulti Sains Dan Teknologi, Pusat Pengajian Matematik, Pengkhususan Statistik, dengan dukacitanya aku nak bagitau.. AKU SENIOR KORANG. hahahaha. so, boleh je lepak2 hangin dengan aku kalau tak malu.


6) nak join group aku? sila bawak motor sebijik.helmet sekali. make sure pandai redah jam n cilok lori. tak takut malam. kaki mcD n Kepsi. hoho.


okay, tu je pesanan. pape boleh pm fb. wahahahahahah


Oh. aku nak buat special dedication untuk mereka2 yang aku tau stakat ni.
*ekceli baru dua orang. haha


+ Bala : Maritim blablabla..UMT
+ FK  :  Mechanical Engine ( Gas n Oil ) Utem. (tapi aku suruh dia rayu UM, atas sebab2 tertentu.)


congrates korang.


aku sangat terkejut budak 3.89 PASUM dapat UMT. serius terkejut. sebab aku ni yang cikai tahap lipan lari2 pun dapat ukm. redha je lah yeee


p/s : konfom traffic blog naik gara-gara result upu keluar. hahaha

2 comments:

Pou Leen said...

Thanks for the advice!

Kill said...

hahaha. advice sgt kn. haha