Friday 22 July 2011

Kereta.

hari ni kereta Apak buat hal. lepas ayah alihkan masa nak pegi Melaka tadi. terus tak bleh start. temperature naik mendadak ,lepas tu tak turun-turun. camne nak race pegi Kuala Pilah petang ni? dah la majlis lepas maghrib. nak naik Kancil? pergh. mau melayang kereta atuk tu. kah333. ayah kata petang karang aku yang drive van. sebab ayah penat. tak larat dari Gemas > Melaka > Gemas > Kuala Pilah > Gemas. OK LAH.


cerita pasal kereta. masa dorang duk mengacau aku tengah ready nak masak tadi, boleh pulak cakap pasal kereta. Apak lah ni..duk ajak aku mengusha kereta sampai gulai pun dah pecah santan. free aje aku kena perah kelapa balik.


+ along, apak kaya nnti, ada duit juta2 lemon..apak nak beli 10 kereta!
- boleh pinjam ah cmni. paling murah pun xpe..
+ paling murah? jaguar okay?
- peh. itu paling murah? mmg habis toreh duit ni beli jaguar. hahaha
+ along beli lah ferrari. boleh share.
- xnak. atuk tak kasi. dia suruh along beli kereta yg atuk boleh drive.
+ amik ni lah. mini cooper turbo. style tu.
- ayah pulak tak boleh naik. along pun terssangkut kepala nnti.
+dah tu?
- alphard la pak. tak pun bas. boleh pegi bercuti ramai2. HAHAHAHA




alkisah nye begitulah. padahal. Volkswagen Beetle tetap dihatiku. HAHAHAHA. Suzuki Hayabusa too!


p/s : apesal semalam aku tidur tak hengat dunia? pukul 9 dah tido?? waddefak.

No comments: