Thursday 14 July 2011

Lebih 6 bulan dia pergi..

aku tak tulis atas niat nak buat orang annoying atau sedih. aku tulis atas rasa keinsafan dan belas kasihan untuk sahabat.


 its 4.40am and aku langsung tak boleh nak pejam mata. aku cuba. pusing kanan. pusing kiri. tapi satu pun tak boleh nak kasi lelap. entah macam mana, aku terfikir last word aten tadi..(babe, aku tak tahu kenapa malam ni aku teringatkan kisah arwah dengan aney. aku betul betul tak tahu.)..last trying, aku amek laptop,on fb,search for the notes. notes yang aney buat khas untuk arwah. puas aku carik, tapi takde. aney dah delete. aku tak tau kenapa aku carik, yang aku tau aku terasa nak baca sekali lagi.


aku hampir putus asa. tapi entah macam mana. google punya google. akhirnya aku jumpa. dekat blog kawan arwah. juga budak keris mas. suksis. "awak buat saya sedih". itu tajuk entry dia. aku baca. memang ori. lepas tu aku tab entry yang pernah minah ni buat untuk arwah. ada gambar arwah. aku masa scroll blog tu babe, aku tak tau..nak cakap macam mana. damn,clueless!! rasa macam entah la..kadang-kadang tu ada rasa berdosa sebab you-know-kita-macam-mana before ni kan bila dengan arwah. entah. yang sure, aku baca sampai habis. peh. lirik tu memang aku tak boleh tengok lah. cepat cepat aku out sebelum cair.


aku baca sekali lagi notes tu. and yang buat aku rasa macam nak terbeliak sangat. hari ni July 14th kan babe? 2 hari lagi tarikh lahir arwah. and yang paling aku rasa nak terkeluar bijik mata nih, Dec 23rd..entry aku paling tak bleh blah = tarikh kejadian tu. duh. entah. aku tak de niat pape nak buat entry ni. saje nak express kekejutan aku. tu je. then,salam.


p/s : aku shock sekejap. macam aney cakap.."air mata dah kering nak nanges". so, muka toya?

No comments: