Tuesday 5 July 2011

nak baby baby babyyyyyyyyyy!

 pagi tadi baca paper BH. selak selak. jumpa satu article ni. pasal sorang bintang realiti Amerika.* aku lupa pulak nama dia sape. yang ada 14 orang anak. umur baru 36 tahun. ibu tunggal. aku rasa dia ni belum kahwin la. sebab artikel tu melaporkan..

-minah ni ada impian untuk ada family besar..dulu la..
-bila dah dapat 14 org anak.. dia dah tak nak siap menyumpah anak dia
-8org kembar dia benci. anak sendiri tu weyy
-6 org anak die lagi dikatanya haiwan
-motif : "saya tak cukup masa nak layan mereka" hampeh punya betina!
- die hanya tidur dgn ex-boy and pembekal benih anak2 dia.
-kemiskinan yang teruk amat teruk.
-anak2 tak makan.

damn. aku rasa cam nak marah gile dgn betina ni. dah pandai buat anak, pandai la jaga. dah tau tak mampu sape suruh pegi pasang impian banyak banyak. aku kesian tgk anak2 dia.. comelll sgt. lagi2 yang kembar 8 tu. rugi dapat mak cmni. tak sayang anak!

pastu,aku terfikir..orang2 yang bertahun2 kawen xdapat anak..padahal dorang nakkk sgt2. yang tak nak pulak buang sesuka hati. kalau amek anak angkat..lepas tu banyak konflik. nak balik la anak..itu la ini lah. pelik manusia zaman sekarang... aku harap aku ada anak sendiri. huhuhuhuhuhuhu


macam mana kalau aku beli baju ni n pkai bawak pegi jalan2? korang rasa?? haha. AKU NAK CARIK JUGAK! sapa jumpa tolong bgtau okayh!!

p/s : paling sikit 3. paling ramai....ntah. haha.

No comments: