Sunday 31 July 2011

Sehari bermantai sebelum berpuasa

masuk je dapur..mak oiiiii..semerbak bau! ada rendang ayam. rendang tok (aku pny sorg). sup tulang, lemang.. uih.. dah macam raya. sayangnya..aku tak suka lemang. HAHAHAHA.


even tak semua pak cik n mak cik aku balik.. ada family pak ngah je.. tapi cukup dah nak buat havoc rumah ni. haha. cousin aku dari family pak ngah je dah 9 org. semuanya kecik2. tahap bayi2 lagi..yang coming soon lagi..haila..camni lah bila jadi kakak sepupu paling besar. bawak sabar je la banyak2..


+ayonggg, anyun!
+ along, dik da tumpahkan ais krim!
+ along, ezzly main pisau!
+ ayongg, naik air..aus!
+ along..dik da main henfon along.


dan banyakkkkkkkk lagi! tu baru satu family..kalau lagi 3 family tu balik.. peh.. dah macam buat kenduri..nasib baik nenek ada 5 org anak je. haha tapi syok lah..kadang2 tu rasa bengang jugak sebab kejap2 kena panggil. dah kezen ramai + comel + nakal...semua ada la.. macam kak long dorg jugak masa kecik2.. haha






 ni semua half je.. yang boys semua pegi main + pegi mancing kat lubuk. tinggal anak2 dara je kat rumah. haha. haila..nanti dorg balik rumah masing2..mesti rindu gila.


p/s : makin banyak lauk..makin aku tak de mood nak makan.

No comments: