Tuesday 26 July 2011

Baik sayang

kalau orang tengok tajuk entry ni. macam aku cakap dekat boy kan? haha. ekceli, aku shortformkan dari lagu Wali Band : Baik Baik Sayang. tu yang market terlebih tu. huhu. aku tau lagu ni memang dah lama keluar kat pasaran dunia. tapi entah kenapa..aku memang tak minat langsung. rasa macam down aje bila dengar. tapi tadi..sambil main game FREECELL yang aku dah berjaya kuasai denga terra nye.. aku dengarlah lagu2 dalam pendrive. duk shuffle lagu tu..terkeluar lagu ni. tetibe TERhayati pulak lirik dia...


Aku tak ingin
Kau menangis bersedih
Sudahi airmata darimu
Yang aku ingin
Arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu
Sayang...
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan... Dengarkan aku


Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik Sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Disiang dan malammu
Baik-baik Sayang
Karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku Sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan... Dengarkan aku

Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik Sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Disiang dan malammu
Baik-baik Sayang
Karna aku untukmu

 dah pernah dengar kan? of kos. aku je yang kureng sikit. haha. aku teringat. yang lagu ni antara kegemaran seseorang tu. sebab dia penah cakap..fevret. kah3. lepas tu..aku cakaplah kat dia..yang aku baru faham meaning di sebalik lagu tu. lepas tu..aku pun nak gelak. *sebabnya rahsia. hahahahahahaha.



then, kalau korang yang sama macam aku. tak faham motif lagu ni kan. meh sini aku story sikit.


"Lelaki tu tak suka perempuan tu menangis. Dia cuma nak perempuan tu ingat kat dia, hargai dia..yang selalu ada untuknya dalam tak kira apa jua keadaan. Malam ke siang ke.. lelaki tu rela korbankan segalanya demi perempuan tu. Lelaki tu akan buat semampu yang dia boleh..asalkan perempuan tu bahagia hidupnya dan ingat dekat lelaki tu"




amacam? korang rasa cmne? aku rasa... sweeet jugak mamat ni. tapi macam cinta tak kesampaian jer. dah macam cerita Kawin Masal pulak. haha. tapi endingnya aku tak tau lah. haih.. aku saje taknak komen lagu ni. kang ada orang gelakkan aku pulak. dah masuk species jiwang karat lovey-dovey bagai. hahaha.


p/s : sengih sekor2 ni. HAHAHAHAH

No comments: