Thursday 21 July 2011

Alhamdulillah. thanks kawan.

entah macam mana. dia keluarkan satu statement ni. mula-mula aku buat bodoh. biasalah, kitorang memang suka berlawak membahan. entah macam mana. pagi tadi,masa nak kemas-kemas. aku terbukak almari. n nampak baju tu. aku tak rasa pape. cuma aku terfikir, betul ke ape yang dia cakap tu? so, aku pun google n google. ada satu bloggie ni, tajuk entry dia sebijik-sebijik macam apa yang aku nak tahu.aku baca sampai habis. pendek. tapi pengomen dia, ratus jugaklah. n ALMOST LELAKI.


bila aku fikirkan lama-lama. aku tak taulah kalau dia cakap tu tak de niat pape tapi aku just nak ucapkan terima kasih kawan. kau dah buat aku rasa sumthing hari ni. satu sebab yang selama ni aku rasa macam dumpbell. kalau aku buat pun bukan sebab sesiapa. tapi, mungkin dah sampai masanya. haha. tak sia-sia aku kena ceramah free je malam tadi. pape pun, baju tu..aku takkan pakai depan kau dah kot. haha.


p/s : motif aku nak tersengih sekor2 tengok mamat2 ni semua komen. haha

No comments: