Tuesday 5 July 2011

OMT!! | Oh My Taste

ni kami nak habaq mai, kami dah tukaq slegha. kami tak mo oghang lembut,lughuih bendoi, bertani bagai doh. kami dah ada calon baghu. *effect tgk cite Juvana terlebih. haha

ekceli tak perasan tau hari ni hari senin. ye lah.aku bukannye pekerja awam, bukannye pelajar sekolah..aku ni kan usahawan berjaya tengah tanam anggur kat rumah. KAU ADOOO?? lagi satu, kepala aku weng2 hari ni.. dapat mc dari bos rumah suruh cuti duduk kat bilik diam diam. *penat sgt kot malam tadi. tu yg smpi naik temperature lebih dari 104 Fahrenheit tu. haih.

Juvana. lagu die best lah. Drama : Babak Pertama. best gila. haha. sementelah dalam cerite ni xde ramai sgt pompuan..maka,aku pun mengusha pelakon2 lelaki nya.. pastu, aku nak buat confession tau. ALERT TO KAWAN SAYA FATIN AIFA..aku dah takmo yang 'tu'..aku nak yang gangster2..ketua mafia..tapi xmo ah ade tatu bagai.. nanti kena iron pulak. bak kata orang Cina " lelaki jahatlah yang menarik perhatian wanita". kah3. so.. silakan carik yeeee. haha. nak yang macam Botak. sebab bagi aku.. Botak tu style doe.. muka je nampak ganas..tapi hati lembut macam jelly nata de coco. uuuuuuuuu...suka suka suka.*mood gatal. haha

p/s : next time aku tak tau la nak yg cmne pulak. haha. mmg tak setia!

No comments: