Thursday 21 July 2011

macam ni lah saya

aku tau ada para stalkers yang rajen sangat terjah blog ni atas urusan tersendiri. aku tak kesah la kalau korang nak stalk balak korang ke (kot ada la dalam entry aku) , jeles dengan balak aku ke ( aku tak pedulik kalau korg nak tny sapa) , or saje nak jatuhkan populariti aku (aku tak tau pun aku ni femes orangnye. haha). sebelum apa pe aku tekankan kat sini. THIS IS MY PERSONAL BLOG. kat sini tak de GA, contest,link..or what -so-ever.


aku bukan nak diskriminasi. tapi aku cakap direct je la senang ye kasi korang faham. aku ni bukan lah peramah yang suka bermesra alam dengan semua orang. n aku juga bukanlah seorang stalker yang baik. apa yang keluar dekat dashboard aku..tulah yang aku bukak. tak de keje aku nak godek website orang tak de motif kan? macam korang. ..HAHAHA


so, buat apa aku nak mintak maaf diatas kesalahan yang aku tak buat. aku tak pernah mintak pun " i dah folo blog u, folo blog i balik tau!' .. aku okay je sape nak folo. org singgah put shout, aku balas. kalau suruh datang..aku datang. tu je. hehe. kaat blog aku juga tak de censored. tapi kalau tang mencarut-marut tu memang banyak.


satu lagi aku nak bagitau. aku ni Ketua Geng Durian. dia macam ala-ala kongsi gelap. tapi bertujuan untuk mem'bekap' kengkawan yang dalam kesusahan apabila di bahan orang. its private limited. HOHO.


p/s : aku tau ada yang terasa. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

No comments: