Tuesday 12 July 2011

PEh. blushing habis doh! camne nih!!!

damn la giler. aku malu tahap tenuk bagai lah. Kantoi pelik dengan ayah aku!! cam ni citer dia. duk berwebcam dengan member aku..perempuan deer. kitorang tengah mereng. duk masing2 buat aksi pelik2. style pelik2. dia duk tocang kepala kanggaru jadah la.. aku ni konon alim lah.. pegi sarung pashmina buat ala-ala taliban.pastu pegi lumur bedak sampai jadi raja tepung komak. then pakai spect mata hitam. duk gelak2 mcm hantu tu.. tiba2..

SREEEET.

damn. ayah aku masuk macam tu je. aku pulak dengan aksi tak bape nak normal tu. wuoaaaaaa...malu gila..450darjah la..aku speechless habis.

ayah : "along ikut ayah pegi ambik moto kat bengkel jap.balik bawak moto atuk"
aku  : "erk.ok. jap."

waaaaaa. sumpah segan la doe.. dengan shades tak menahan tu!!!! atas moto..aku cover lah. senyap habis..seb bek ayah aku tu jenis tak suka membahan. demn.sumpah aku malu gila. bali rumah terus masuk bilik. ayah aku ni kannnnn!!! bg la salam dulu ke hapa.....Argh. malu!

No comments: