Friday 1 July 2011

Cam nak jadi wartawan lah. | ELLE |

damn. sebenarnye aku tipu je. haha. ni sume gara2 kena join event2 sekolah adik adik adik (3 kali adik sebab ada 3 org adik.HAHA). atau kata terbaliknye..aku tgh nak lepas geram ni. hade ke patott aku kena jadi cameraman utk esok? larian amal ke jadahhnyeee..segan la aku. kot aku jadi AJK utk event nih tak pe juge. boleh pegi menempek dekat sekolah. *seyes sekolah dekat gile..blakang rumah je. adik aku tertinggal songkok boleh lari balik umah,pastu masuk kelas balik.

camni citer die..

Sabtu | 2 July 11 | 7 am    : Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia


penat aku pujuk Mimie soh die tak yah pegi sekolah.join aku pegi rakam budak 2 ekor lagi tu punya lari kat sekolah. tapi die tak nak. asal la aku dapat adik2 yang sangaatttttttlaaa syg dekat sekolah ni? aku dulu pun orang penting sekolah jugakk..siap VERY IMPORTANT PREFECT lagi nokkk. tapi buat sethan jugak. xde pon nak datang hari sambutan bla bla bla..*malam before tu mengadap komputer buat surat rasmi n sruh ayah sign aku tak boleh pegi sekolah.kononnya.haha*.. frustt gila kena join budak2 tu esok!! ibu dgn ayah xde. balik Rembau. hari Sabtu kan. nenek ngn atuk of kos pegi masuk ladang 'strawberry'. tggai aku sorg yg free.

Ahad | 3 July 11 | 8pm    : Kenduri Tahlil


yang ni,kalau ikut plan 2 bulan lepas..sepatutnya Ahad depan,10 july. tapi oleh sebab Sabtu tu..orang-yang-terlampau-BERSIH nak buat perhimpuan haram..terpaksa la cancel..sebab pak lang dgn apak mmg xdapek la nak amek cuti. Bak kata ibu, " itu sumpah dia masa mula-mula masuk dulu..berkhidmat pada negara,walau apa pun terjadi! keluarga lain cerita!" fuhhh.. dah mcm pemimpin ibu aku berceramah kat dapur. haha. pastu..tadi,duk aku bz menumbuk cili..ntah cmne.. nenek cakap " ahad malam isnin ni,kita kenduri. buat kat masjid je. giloooo.. 2 hari dooe.. barang xbeli hape lagi! konfom aku bz gile esok ni.

*DIJEMPUT RAKAN2 YANG TAK DE KEJE..DATANG LAH MERAMAIKAN MAJLIS DI MASJID KARIAH KAMPUNG FELDA SUNGAI KELAMAH. huhuhu

Rabu | 6 July 11 | 2 pm    : Hari Sukan STAR, Gemas


ni satu lagi lah. event sekolah adik aku. tapi syok sikit sebab sekolah menengah kan. huhu. *ekceli aku nak jumpa guru kelas adik aku yang nyah tu. pondan.bapok. aderla hal sikit die buat aku angin. haha. Mimie cakap kitorang kena datang sebab die join marching band polis hari tu. pakai full complete set. sumpah la aku rasa macam tanak pegi. pegi jugaklah.* again jadi cameraman. -.-'


p/s : takut nak pegi jumpa doktor. jgn kata hospital,klinik belum tentu aku nak sampai.

No comments: