Monday 4 July 2011

Nippon desu ka

Nipon desu ka? maknenye.. orang jepun kah? huh. ni bukan pasal main cat cap Nippon Whetherlands ke hape. ni kes aku kena belajar bahasa jepun!! entah pekebende ayah aku. malam2 buta mcm ni lah dia nak selongkar rak buku lama dia yang berkurun lebih dari 20 tahun. lepas tu..tgh syok aku layan Stephen Chow kat Sixty Million Dollar Man boleh plak dia buat ayat sadis cmni. " Nah. along belajar lah bahasa jepun cuti ni. Basic je." *sambil hulur buku. muka korang tak yah bayangkan lah.. nak kata seposen..berharga gak ayah aku ni.. dah macam TAKDE PERASAAN TAUUU!! aku dgn blurr nye..sebagai anak yang solehah *even peel nakal tu ada banyak.. amek je la.. Ohayo Gozaimasu! Konnichiwa! Konbanwa! Watashiwa Akira..*bila suruh member kat jepun tu translate jadi Nama saya Akilah. huhu..



mari bercakap bahasa jepun! haihhh. asal bukan k-pop. ohh matsumoto jun. haha

p/s : congrates alang, haha..dah besar!!

No comments: