Tuesday 26 July 2011

Sehari menoreh duit atuk!

hehe. bunyi cm best kan best? memang best! ala.. bukan byk mana pun aku guna..tapi ada la 3 digit. kah3.


+ along, jom.
- pegi mana nek?
+ atuk ajak keluar.
- ye la pegi mana?
+ pegi beli Pizza.
- okayh!


ekceli. bukan beli pizza hut jer. mula2. pegi Pasir Besar, sebab nenek nak pegi klinik. lepas tu jalan2 kat sawah padi Londah. lepas tu pegi pekan gemas. lepas tu pegi pasaraya (kat sini yang paling banyak aku ketuk duit atuk.hehe)..lepas tu pegi kedai baju. lepas tu pegi beli Pizza Hut!. sedapppnyooooo. HAHA.


lepas tu, yang aku rasa best, bila part atuk borak dgn apek kedai tu.


+ ini sapa? anak lu ka?
- ini cucu ma..dari kecik saya jaga dia..
+ wah...manyak besar oh.. sekalang apa bikin? kilija?
- dia kecik lagi wo. muda lagi. sekolah lagii.
+ wah. sekolah lagi ka. bapa umur ini budak?
- 17 ma. kicik kan?
+ wa.. 17? muda lagi wooo.




hahah. terbaik ah atuk. free aje aku muda 3 tahun ke belakang kan. tak sia2 selama ni aku cakap baru habis sekolah. kah3.. i luv u ah atuk. :)

No comments: