Monday 11 July 2011

Betullah membaca bukan membahan!

nakal la dorang ni. aku cakap bende lain. dia cakap bende lain. tapi tak kesah la. gurau je kan. haih.. umur je harap sekor sekor dah masuk 20-an..cuma aku je tak sampai seru lagi. tapi perangai?? MasyaAllah..aku rasa lagi riang dari kanak-kanak rebina. soksek soksek memanjang!


huhu. bila fikir2 balik. sejak aku men'cuti' ni..mau dah berpuluh novel tebal tu aku habiskan. hahahahaha. setan..novel boleh pulak..kalau suruh khatam quran tu.. haih.. memang setan bergayut kat mulut aku ni. ehh.. tapi bace jugak lah..over betul! xde lah.. aku ni bukan jenis yang suka membeli. aku suka guna sekali lalu je..lepas tu aku dah tak tengok dah. (kalau aku buat kat kengkawan aku cmni..memang konfom kena out-of-band la). so, memandangkan aku ada hobi baru..yang dah terpupuk selama 3 bulan ni..hari-hari before tido..mesti kena baca sumthing. mostly novel on9 la.. tak pon aku carik je komik2 on9.. melambak! hahahaha.


sebab dulu aku ada macam kutuk sikit la.. kalau tengok drama laki bini...tiap2 kali before bedtime mesti nak baca buku dulu.. happeda..tutp lampu tido je la.. tapi bila dah kena kat batang hidung sendiri..baru tau..hahah..tapikan..aku ni..kalau time bedtime tu..ada kawan nak layan borak pon best jugak..i mean..bergayut la.. tak kisah dengan sesapa pun.. janji dia ada banyak cerita. Masalahnya.. aku ni bukan manusia yang suka call orang tak tentu pasal..mesej pon malas. hohoho.. jadi lah cmni.. kau orang tanya lah sape je yang beruntung sangat dapat air tangan kreatif aku tu yang ghajen nak texting blablabla.. paling koman pun sebab dah bosan sangat. hohohohohoho *tapi..untuk yang very very terdekat saje.. kekadang kezen sendiri mesej pon aku buat tak nampak je.. kau nak jumpa ..datang sini!


hoo yah. back to our topic la..dulu kan aku sukaaaa la sesangat baca buku ala2 kanak2 rebina tak cukup sifat tu..ntah kenapa ye.. sekarang ni dah bertukar selera ke buku more to mak-mak punya taste? what the fish? tanda2 peningkatan umur kah? wuhoooooooo.. mesti lompat2 ibu aku ni kalau tengok anak dia dah matang. aku nak bagi tau korang satu rahsia. aku ada koleksi beg n jam kartun2 mickey,minnie,pooh. kuikuikui..n paling tak bleh blah.. AYAH AKU ADA T-SHIRT GAMBAR HELLO KITTY TAU!!! baju fevret dia time muda2.. sumpah lawak bila dia suruh aku pakai.. wahahhahahaha.. tak main lah ayah..kita sekarang pakai rockerz.. the rock! hohoho


damn aku dah lari tajuk. haha. sekian,gud bye.


p/s : seyes aku tak leh tido lepas sehari suntuk tido semalam.

No comments: