Thursday 7 July 2011

Eeeeeeeee.. Gumbiranyaaaaa. XOXOXOXOXOXOXOXO

Hahaha. melampaui batas betul aku kan? haha. xde lah. just aku rasa bersyukur sangat sangat. Alhamdulillah. Terima Kasih Allah. terima kasih untuk segalanya. *kenapa aku ni? berdebar semacam. jantung macam nak melompat keluar aje.. hahaha. I AM VERY DOUBLE TRIPLE FORTLE HAPPY okayyyyy!! hahaha

first. all about babies. hari ni hari rabu. so banyak movies best dekat tv. tapi..lepas kena tapis bla bla bla. aku choose nak tengok 'Expecting Mary' dekat Diva. start pukul 10. n habis pukul 12. pasal baby. Mary..a girl baru 16 tahun. dah hamil *very nerd spoken one. haha. then. dia tak yakin dia boleh jadi ibu yang baik. at then end..dia buat keputusan nak serahkan kat baby girl dia kat pasangan ni yang baru je kehilangan anak yang tak sempat lahir kat dunia. owwww.. sedih giloss. meleleh jugak air mata tu. demn..time tu jugak aku terasa macam nak ade baby sendiri. tapi.. aku takut nak menghadapi 'proses' dapat baby tu. waakakakakakaka. boleh tak kalau ready made..tapi guna gene partner kita? haha sengal.

lepas tu. aku on FB lah macam biasa. then, chat sikit dengan Faris. my ex-pasumian. okay. dia repeat Pasum. but it doesnt matter lah sebab masa final last year die sakit teruk. Dia sangat happy pasal..semalam dia ada cerita kat aku pasal cover song  yang dia join untuk competition. Dia happy gila sebab ranking dia antara top5 dalam ribu-ribu contestant tu! huhu.so..im helping him share sebab ayat dia yang tak bleh blah "kau banyak contact sure boleh tolong" hahah. pandailah dear.  aku just cuba lah tolong.. tapi hasilnya Allahuaklam. kena open table lah Faris. kau kan selalu turun ukm lepak kat FST sebab rindu aku? haha. kidding of kos awek kau. kah3


then, satu lagi yang buat aku rasa happy plus nak lompat lompat gila babeng. Wafa..Ex-classmate B2. Ex-pasumian..yang kawen Janury 29th tu.. dah PREGNANT!! lebih 16 weeks dah. credit lah to Fatty sebab share dekat page tutorial. huhu. dah tu.. sempat bahan aku lagi..post bla bla bla. penat nokk tangan aku nka membalas.. senang citer tak menang tangan! Notification masuk macam air! hahaha. kata pulak aku dah ada jodoh nak kawen.. padahal dia yang syok berchenta..sanggup dating  tempat tak bleh bla. mane taknye.. sorang kat Arau..sorang kat Kelantan.. dating kat Penang. what the..... HAHAHA.


kecoh malam ni..semua bukak hot topic. KAU BILA NAK KAWEN? KAU DENGAN SAPE SEKARANG? ohh no.. senang je jawapan aku. Im Single But Not Available lah dear. kah3. bukan ego yea, tapi kenyataan. huuuuu nice..aku dah taip more than 1000 words malam ni. haha.time to reading.


p/s: Congratess everybody!! anak aku lagi 10 tahun baru boleh tengok. haha

No comments: