Wednesday 13 July 2011

Akhirnya. Kutembusi line itu!

kuikui. setelah berbulan2 lamanye menahan rindu..(peh.ayat jiwa kacau). hahaha.akhirnya..cinta lama bertaut kembali. apeke?? haha..taklah. lately ni..aku selalu buat aksi berani mati. poyo. ekceli, mula2 aku buat-buat berani..lelama dah berani sebab aku ni memang berani orangnye.(see i told ya..i speaks like paria!)..


ermm. tapi tak boleh nak buat andaian cepat sangat. aku tak sangka la first move aku membuah kan hasil sapa kata perigi tak boleh nak carik timba?? hokay jer aku buat. siap kasi layan habis lagi. hohohoho..untung sabut timbul..untung batu tenggelam..tapi aku dapat durian runtuh plak pagi ni..kalau sorang tu online mesti lagi syok ah. miss u four deer.


+ tak tau boleh jumpa ke tak.
- bley2. xde hal punya. bangi lanchang tak jauh.
+ haram kau tak jauh. takpe.nnti ckp kat dia. kita naik kapcai je.
- peh. moto aku takleh jalan jauh le.jadi papew bia aku je janji moto okay.
+ sama doe.dah tu naik bas? (ekceli aku maksudkn dari rumah ke ukm)
- ko pikir korg anak raja nk suruh jemput? pau aten ah. duta kaya.
+ big boss tu weh.penunggu club. wahahahaha.


amacam ten? banyak lagi kitorang bahan kau sebenarnya. hahahahah.better kau buat profile pic lah herbalife. pak cik sekor ni tak caye. hahaha.


aku tengah tolong kawan aku sorang ni carik bibik. katanya.."buat stok kalau bini2 laen balik kmpung"..dedor pak cik!


p/s : dah lama tak de org panggil aku wani. haha

No comments: