Friday 29 July 2011

Mr. Right :)

hawary : sahabat pulak. ni lah padahnya kalau turn shuffle on. ceh. tak mo lah tacing-tacing. mood mendung2. dah la tadi ressa : menyesal. ceh. berarak mendung kelabu pulak kang. haha. ok. itu selingan. aku nak cite pasal bende lain sebenarnya. pasal Mr. Right.


hari ni banyakkkklaa sangat pasal bende2 aneh ni kan. hahaha. sesuai la.umo dah lebih 18. nak tengok semua genre pun boleh dah. HAHA. credit to salwa ismail sebab bukak topik yang sangat open! haha. best lah weh. nanti sambung. tak habis menuntut lagi ni dari orang berpengalaman. HAHA.lepas tu, ada sorang lagi. kawan aku. dah lame tak borak dengan dia. tempat aku lepas geram mamat ni. haha.


+ selasa tu aku balik melaka amek nenek aku.
- dah tu?
+ bila nmpk papan tanda lendu, mak aku terus ajak jumpa kau. 
- haha. aku kt gemas la. adeh. melepas nak jumpa mak mentua.
+ ahaha. tulah. mak aku cakap boleh makan durian.


duh. rasa macam syok pulak kan nak jumpa mak dia?? haha. entah. aku suka jumpa orang2 tua ni. jumpa family kawan. tapi aku sendiri tak pernah bawak kawan jumpa family aku. kalau ada pun jarang. sebab aku tak nak menyusahkan sesapa. kot dorang tak selesa nanti..aku pulak yang rasa tak best.


+ kil wtpe?
- tgk citer korea.
+ citer ape?
- my princess. gila kiut. geram!
+ weh. asal sama ni?? aku pun tgh tgk ni! ep bape?
- ep 7 baru. kt dramacrazy.
+ gila. sama lagi. aku ep 9. haha
- wuddehel? jodoh dgn kau aje dari dulu! haha
+ cm tak suka je ade jodoh dgn aku....
- taklah. aku takut kau je yang tak rela. haha.
+ kalau betul, nk buat cmne. redha la.
- ye ye. aku tau. haih byk tul sama dgn kau ni. haha.


aku kira terasa macam dah lama kenal dengan dia.padahal baru aje. haha. rasa nya..naik sem baru nanti..nak serang umah dia la. saje nak test main masak2 kat rumah dia. sapa suruh gatal buat statement gila kan? ha.. amek kau! haha.


and satu lagi berita gembira! okay.. xde la gempak mana.. just..aku dah ada satu lagi kawan baru. tu je. haha. very nice pahang talking-talking lah.


+ kelly org mana? for sure bukan usa. nyanyi sikit.
- becoz of u, i never stray from the sidewalk..:)
+ boleh buat konsert kt fac lepas ni.
- as u wish. dari jawa tengah.


okay. memang yg ni guna ayat biasa..tapi yang the rest, kami berbahasa pahang sebab dia orang kuantan. haha. tengs dekat ijad sebab mengajor koi berbahasa pahang.


+ pepalih kelly. pepalih..
- apenye pepalih? cikgu bahase tak habis ajar lagi.
+ seghupenya.. teruk benor..teruk!
- damn. mengutuk aku punya loghat. haha


and satu lagi. aku suka tengok babah aku happy! hv a nice day la ye bah! haha


p/s : korea..korea..korea.. JJH!



No comments: