Tuesday 5 July 2011

Jangan Baca Entry ni. CENSORED!

arghh. aku malu gila. malu tahap gabann doe! mana tak nyer kena gelak dengan satu rumah. ni sumer gara-gara tadi lah. insiden dalam bilik air. benciiiiiiiii!!!! jatuh maruah aku doe. dia dah nampak semuanya..semuaaaaaaaaa!! :'(

kira2 sejam yang lepas..aku masuk bilik air. niat nak mandi la..sebab rimas panas. aku mula2 xnampak pebende pon sebab aku tak bukak lampu. lagi pun siangkan. buat apa nak membazir letrik. so, aku pun buat la rutin2 ketika mandi cam bese. cuma. sampai part nak main2 buih syampu tu..aku bajet nak berangan lama sikit. konon tgh mandi kat air terjun sambil feeling air jeram turun kat kepala. ohh nikmatnye..

aku kunci la pintu cam bese. memang la bilik air aku ni lain sikit..sebab ada banyak lobang. lagi pun bukan lobang apa.. memang dah design tembok tu ada lobang..kononnya bagi pengaliran udara yang baiklah..sekaliiiiiiiiiiii..aku nampak sesuatu tengah bergerak..mula2 aku ingat bende apa. kot cebisan kain ke terkena air.. bila dekat makin dekat dan mata aku pun dah melekat lama kat 'bende' tu.. tengok betul betul....mak oiiiiiii.. KATAKKKKKKKKKK!! damn. aku jerit macam kena histeria. gile geli. aku rasa macam nak lari keluar bilik air camtu jugak. gilaaa?? aku baru perasan tak sempurna.

aku dah tak pikir apa. aku amik gayung kasi defense diri. kot2 tiba katak tu gatal nak melompat aku. cepat2 aku ketuk dengan gayung. sambil2 tu siap kan diri nak keluar bilik air. aku dah jerit macam orang gila habis dah..."IBUUU.. katakkkkkkkkkkkk". sumpah kuat gila! aku rasa selang 2 rumah pun boleh dengar kot..pastu boleh ibu dgn ayah cakap apa.."alah..siram je lah nanti kuar la dia." .."mandi jer cam bese..die bukan kacau along pon".. masalahnye.. die kacau privacy along nak mandiii!!

damn. dengan tak bilas hapa. aku keluar. aku panggil ibu..ibu buat derk je siap sambung tengok tv lagi. aku rasa macam..macam.. isy.. camne. tak kan nak sambung mandi kat toilet lua rumah kot. segan doe jumpa mat bujang sebelah rumah.pastu ntah cmne.. adik aku tunjuk power..dengan baju sekolah die.. dia jadi hero untuk kakak dia ni.. "mana,mana katak.. bia abang macho ni buang dia." padahal macam aku tak tau.. budak ni pon bukan 'kamceng' sgt dgn katak.."syuh syuh..pegi keluar..eee degil dia eh.. kuar la..along nak mandi ni..kua!!!!".pergh..garang jugak budak ni.. thanks adik, adik memang hero along!

lepas tu..dia keluar bilik air dengan muka bangga nye.. kata.."along, abang macho ni dah halau katak tu..jangan jerit2 lagi.. pekak telinge adik." hampehhhh punya adik.. damn. aku kena gelak satu rumah. kena bahan dengan ibu.. arghh.. aku masuk balik toilet.. cepat2 mandi. otw masuk bilik..kena lagi dengan semua orang.."eee.. dah besar pun takut katak.."

HEYYYYY bukan takutlah.. along geli je okayy! benci lah korang. bende tu berlendir..hitam..menggerutu..busuk.. yaksssss.. geli..sekarang,aku rasa macam dah tak de mood nak mandi kat toilet dalam rumah. geliiii!!

p/s : teringat mendiang katak yang aku kurung dalam tupperware herba jintan manis. huhu

No comments: