Monday 11 July 2011

Alhamdulillah Sahabat. Aku SUKA!

beep beep. ehh bukan. dink! (bunyi pop up chat fb)


kecik   : aku ada berite baek
aku      : happe? nk beli kete baru?
kecik   : tak. lagi baek dari tu
aku      : aeroplane?
kecik   : tak. kurang siket. nk tau tak?
aku      : nak lahhh.. cepat2. aku berdebar nih!
kecik   : bersambung di episod akan datang..


damn punya LOHAIJAD. dia buat aku rasa macam darah aku menjulang naik kat kepala.. lepas tu turunkan darjah hormon testerone aku. gila psycho punya member! aku bajet macam happy news gegiler nih..hehehe.. pastu dia cakap..opss. dia taip..


"aku boleh pakai tongkat yg kt ketiak tu. pehh.awesome giler.hahah.tu je."




Allah. Alhamdulillah. rasa macam dapat electric shock.lepas tu ape lagi. lompat2 lah! hahah..  demam aku terus kebah kot. hahha. gila best!! gud news guys. kita semua bleh prepareplan baekk punya. tak sabar tggu bulan 9 lah!


ada beberapa event.


1) Pertandingan ukur pendek.
2) Pertandingan pipi gebu




semoga makin gigih lah bertatih berjalan bagai ye kawan! makan calci yum bebanyak eh. jangan lupa beli skuter ego! jambu seperti kpop!hoho


p/s: one go,another come.welcome to the clique azzah!

No comments: