Thursday 14 July 2011

Storyteller 2 | Dia datang... jeng jeng jeng

konbanwa guys! hoho. saja. sebab aku rasa seronoooookkk sangat. first episode cerita aku dah siap. tinggal edit sikit je. tapi tak post lagi lah. draft done! peh. menjiwai habis watak2 ni. haha. its berkisar pasal life manusia. hukum hakam. family, friendship, love story, cikaro mari and macam2 lagilah..aku menulis tak ikut masa. kalau tetibe rasa nak menaip. jadilah dia. and most of them. aku dah rasa sendiri. belum bersedia nak preview dekat orang ramai. sebab banyak lagi yang aku nak edit kat site tu. nanti dah cun melecun aku gegarkan seluruh website2, mak cik-mak cik, minah-minah yang kaki gelak ketawa babeng terjah yea. sebab aku tau..pak cik-pak cik and lelaki susah sikit nak layan sumer bende ni. haha


till then, aku nak kena tunggu gelfren aku online dulu. sebab aku ade bende nak discuss dengan dia. sebab since semalam.. dia..secara officially nya dah jadi Editor aku merangkap tukang plot. haha. senang citer, site ni adalah hasil kerja kami bersama. sebab aku ni tak derlah pandai mana nak perah otak kuat -kuat kan.


Babe, ade satu prob! nnti on9..aku roger kau.


p/s : Writing Syndrome. kalau orang tanya cuti panjang buat apa. i said "practice lentikkan jari." haha

No comments: