Wednesday 13 July 2011

Kencing malam

actually,aku dah tak tau nak buat apa dah sekarang ni. nak tengok tv. takut. sebab tak de orang kat hall. kang mata ni gatal sangat nak pi tengok kat sliding door lah..nak tengok tingkap lah..tengok dapur lah.. yang aku paling cuak tapi TERselalu tengok adalah hall kat atas. ye lah..rumah kayu tu..sape nak naik ye dak? dah sumer duk bawah. haha. nak on9..boring. tak de ape pun boleh bukak..except. fevret website tu.. kuikui.. tapi apekejadah aku nak bukak pepagi buta ni kan? 3.30 PAGI!


ni sume gara-gara adik. aku duk syok2 tengah mimpi barang baekkk punya. boleh pulakkan..tetibe aku dengar suara macam orang bisik..lepas tu menangis. sebelum aku pikir bukan-bukan. aku pon bangun. dalam gelap tu..aku cuba la focus..kenalpasti sapekah yang duk terpacak depan katil. besar kecik mata aku time tu.. lehh..Ezzly upanya..kah3.. aku tny kenapa nanges? "Adik nak kencing".. leh..itu pun nak nangis.. cuma yang aku pelik tu..kenapa dia kejut alang? padahal..aku lagi dekat? haha.dia tau aku susah nak bangun kot. kah3.


then..dengan kepala tingtong tingtong tu..aku tunggu lah kat depan toilet. jadi pak pacak.. ( toilet aku seram jugaklah. sebab ayat pegi cabut mentol yang betul2 centre toilet. kata dia..lampu dapur dah cukup2 terang. n tempat dia yang 'strategik' sgt sebab kat penghujung rumah.peh.takut.) pastu..duk tunggu tuh..aku terfikir. DUH, MESTI BUDAK NI KENCING ATAS TILAM. aku harap2 tak lah..aku lambat sikit. then, bila masuk bilik.."Along,adik takde suar".. pulak dahhhhhh!


aku dah tak tau nak buat apa..sebab seluar dia kat dalam bilik ibu.tak kan aku nak terjah?? sepanjang 20 tahun aku hidup tak pernah aku terjah bilik tidur orang. peh. seb bek ada spare kat aku. aku tengok2..tilam dah basah." lahh..adik kencing atas tilam ke??? dah tu nak tido cmne? xkan dengan along?"..aku dah ngantuk sangat.. aku amik kain pelekat ntah-sesapa-punya..aku bentang atas tilam tu..kasi cover..lepas tu..letak toto. siap! dah boleh tidur. hehe


aku berharap gila aku boleh tidur cam before tu.. sebab mimpi dia syok! tapi..haih..aku dah terdampar macam ikan paus tengah nyawa-nyawa ikan. dah tak tau nak buat apa.. nak termemung pon dalam gelap. tak de bende boleh nampak pun. kah3.


last, jom pegi jugak kat website tu. bosan. konfom terus tak tidur sampai petang nih.


p/s : saya okay.korang jgn pikir bukan-bukan. penat sikit je.

No comments: