Sunday 24 July 2011

Senyum sorang !

Pukul 5 pagi!! haha. motif la aku kena insomnia kan? tak reti penat ke hape?. entah. aku tak tau nak buat apa dah dengan FB n Twitter. nak baca novel pun dah malas. hobi baru, layan youtube banyak-banyak. dah tu mysoju pulak. kah3. ni semua gara-gara korea punya pasal. princess hours punya pasal. ye lah. masa sekolah dulu, dah la tgk tv ada had. sejam je sehari. 9-10 malam. tepat kul 10 masuk tido. mana nak tengok 8tv pukul 8.30? dah la time wajib Buletin Utama. memang nak kena forbidden tv ah klo aku bukak channel tu. haha.


citer pasal korea. Princess Hours tu even aku dah tengok sekali (sebab aku tak suka tengok sesuatu tu banyak kali), aku kena tengok jugak. sebab ayah dengan ibu aku dah gila citer tu! tak boleh jadi ni. so, aku pegi la layan citer korea tahun bila punya.. n of kos genre romantik comedy. kalau tak de 'comedy' tu jangan harpa aku nak tengok. haha. apa barang tengok tacing-tacing. ni tengah duk buffering kat youtube.


My Princess. ada part dalam drama ni..buat aku tersenyum sekor-sekor. malu pun ada bila teringat jenayah aku buat dekat kampus. kah33333. adush. kalau lah lecturer tu tahu...haha. tapi aku rasa dia tahu lah.. dia kan pak nujum. ah shit. aku malu gila!!! tu lah kil, poyo kau bijak pandai sangat, konon nak tunjul gentlesweet. kan dah malu. HOMAIII, mesti lecturer tu gelak habis kat aku.. SEGAN AH CMNI WEHH. haha. harap2 tak jumpa dah.


orang kata bende da lepas jangan dikenang. tapi masalahnya, bende-bende luar alam tu semua aku buat bila dalam keadaan tak sedar. mereng. main tibai jer. gila la ..menyesal nih. turun darjah ke'market'an aku. kah3..
yang penting, aku taknak jumpa dia lagi! kbai. haha

No comments: