Thursday 4 August 2011

Tentang Hati

Kaunseling Bersama Prof Cma. ok, itu tajuk untuk hari ni. hahaha. tak delah. aku ada kemusykilan sikit hari ni. so..aku tak tau nak merujuk pada sapa..sebab dia on the spot! then.. borak punya borak. even tak 100% la settle.. dah paham sikit. HAHAHA. aku bukan bodoh..cuma dungu sikit je. peh style ko cma..tengs gile weh! rasa macam hilang separuh meroyan aku pening kepala nak settle.

ye Allah lebih mengetahui. tapi..aku kena la jugak carik fahaman secara individualnya. sebelum terjebak dengan lebih ganas dan jauh. haha. hyperbola disitu. sebab google pun cam hampeh. kah3. so, A BIG APPLAUSE TO HASYIMAH MESRAN!! XD
 
satu lagi nak kongsi. pagi2 pegi jalan2 kat google.. last2 jumpa la kisah sedih..tragis punya kisah cinta. lantaklah korg suka ke tak suka..for sure aku rasa sentap sikit. kah3.

About a girl and her man..(baca link atas baru bawah..klo tak pening.)





p/s : hari nk senyum banyak2 :)

No comments: