Wednesday 3 August 2011

Gitar

aku tak reti main alat muzik. kalau recorder tu boleh lah. masa zaman sekolah rendah dulu..lagu sungai. haha. B A G A  DEFG.. lalalalalala...itu je dia punya note yang aku ingat sampai sekarang.. pasal gitar. zaman aku sekolah dulu..semua member giler dengan instrument. yang tau main gitar adalah bape ekor..almost lelaki..yang main piano , Hafiz. haha.. kitorang pernah gaduh pasal instrument je.. siyes, tak matang. masa tu dengan Amni kot. menggile.


+ kil, kau suka tak orang lelaki yang main piano?
- depends. aku prefer gitar.
+ kenapa gitar? bosan kot..
- aku rasa rilex. sempoi..tak de lah macam org kaya sgt..
+ aku suka lelaki berpiano..nampak smart gilaaaa!
- not my taste.haha


sebab gitar jugak lah..aku tacing. last day aku dekat kem dulu. pagi aku nak bertolak balik tu.. aku brekfest dengan Panjang.. sesukati je kan nak makan tempat wira.. ah pedulik ape.. then, tengah duk lahap roti canai tu..ada 3-4 org wira kompeni Charlie tak silap..mainkan lagu Dinamik- Di Antara Gadis. owww gila suweet. menitis jugaklah air mata time tu. haha..yes, bagi aku..lelaki lebih setia and hargai sesuatu friendship itu.


tapi tak bermaksud aku cair dengan semua lelaki yang boleh bergitar. cuma ada certain je.. bukan versi metal or keras2.. aku suka yang lepak2..akustik. ada rasa tenang....satu impian aku. semoga ada seorang member aku tak kisah la lelaki ke perempuan..boleh mainkan gitar dekat tempat yang best. atas bukit ke..pantai ke..tepi longkang pun takpe.. janji mood okay punya. hahaha


kezen aku dah bertambah dah yang boleh main gitar..sorang main piano..lepas tu boleh pulak invite aku..
" along, jom lah join kitorang jamming".
" ahh, gila korang..along nak main kerincing boleh ah.."


damn gila tak.. bikin aku jeles je..

No comments: