Friday 5 August 2011

Selamat Ulangtahun Mr. Mb (:

Lepak pantai dekat Kerteh,
Pergi drift naik Audi,
Nak prank tak boleh,
Boyren, selamat hari jadi!


Dear boy,


Happy 20th birthday. :) aku banyak gila nak wish kat kau. tapi tak larat nak post kat wall banyak2. haha. market sangat pulak. kan orang tu kembar Rain. sorry, Rain yang ciplak muka kau.haha. aku nak bahan kau sebenarnye, tapi tak pe lah.. banyak lagi space aku nak buat nanti. haha


-  tengs for being our best boyfren until now. aku harap smpi bebile la
-  well done untuk ketabahan kau sampai upgrade skrg ni. aku tunggu kau berlari aje.
-  aku tak suruh kau berhenti smoke. if boleh, kurangkan aje. tak baik utk kesihatan. 
-  semoga kiut selalu lah. *sumpah malas gila aku nak mention nih. :)
-  we r looking forward ur latest news lah bhai. haha


okay. kem salam kat Oblong dengan kau punya beloved akak ipar sekali. haha. nice lah kan jadi orang KL sekarang. kem salam kat daddy n mummy!  oh lupa, nanti aku suruh Aizad Hensem Fanpage wish kau. kah3.



haram sikit pun tak de yang sama. haha.


ok. tu je. k bai.





2 comments:

cma said...

mr boyfren? oii fewwit2 hehe

Kill said...

hahaha. boleh la dari tak de. kah3.