Tuesday 9 August 2011

" aku rasa sangat hensem "

+ aku rasa sgt hensem bila ada org kata aku hensem
- serius aku tak nampak pun
+ haih, kau dah rabun teruk ni
- fishi. bajet macho. haha


bila besday boy start kembang hidung. habisss aku pulak yang kena. haha. okay lah dear. kau tunggu dua tahun lagi. aku ada big present untuk kau yang boleh buat kau tersenyum satu hari suntuk tanpa nonstop ye mr. aizad turner. HAHA.


im happy lah tengok kau happy. bukan aku sorang aje. ramai lagi AWEKS kau yang happy.haha (aku terpaksa besarkan and BOLD supaya kau nampak betapa banyaknye awek kau). untunglahh ada Oblong yang rajin, suka bawak jalan2..sampai buka puasa pun kat Dominos Bangi kan? macam kat PJ tu tak de semua tu. okay, aku faham kau rindu UKM. haha


mengikut sumber dari dirinya sendiri, MR.MB ni dah boleh berjalan tanpa menggunakan tongkat sehari selepas besday dia. (aura bday boy). dan kaki kirinya , alhamdulillah..saraf dah okay! haha. tunggu masa je lagi. boleh boleh, u can do it lah!


okay tu je nak citer. haha.

No comments: