Sunday 28 August 2011

Ramadhan Las Kopekk

angkara semalam tidur bapak lambat gilaa ( pagi tadi.bukn smlm). hari ni semua jadi tunggang terbalik. time aku nak membuta tu laa dah kena kejut.pi beli barang untuk pagi raya. daun kelapa, sayur2, kacang and blablabla.tension aku kena bebel bila kita duk drive. aku dah la tengah ngantok gila babeng. dah la ajak aku pegi beli. cuba ajak ayah. tak delah aku badmood. hasilnya, pepaham sendiri la..dorang cakap dengan aku. aku jadi patung cendana. swing punya angin.


paling aku angin dengan si kecik ezzly tu.haih.
+ ibu..ikan paus dengan ikan bilis tanak bangunnn!
- ikan?
+ along ikan paus. alang ikan bilis.


SHIT. memang free kena hempas dengan bantal! teringat dekat budak2 kkm yang panggil aku ikan paus. then, badmood aku stil swing lagi bila sampai rumah. semua orang duk heboh nak kemas itu kemas ni. oleh sebab aku tengah malas nak main air dengan sabun bagai. aku amek part pasang langsir yang menimbun bapa puluh helai entah nak pasang. ye ah. aku mana pakai kerusi bagai. paling2 pun tonjet tumit je.


tu baru pasang hall tingkat atas. belum sampai hall tengah dengan dapur. seb bek hall tingkat bawah nenek dah settle kan. kalau tak. mau terbakar lemak aku. ehh. baru perasan bhai. rumah aku gila kalerful macam tadika! haha. semua idea aku. atas merah, tengah pink-biru, dapur biru, bawah hijau, luar hijau,kuning. serius tadika. haha. pink tak tahan tu. konfom aku kena bahan dengan apak jap lagi dia sampai.


duk leka nak masuk rail langsir tu. zapp! ceracak besi terjolok masuk dalam jari. sakit dia masyaAllah..bisa! dah la ibu tidur. ayah aku tak tau. nenek atuk keluar shopping. yang boleh diharap angah je lah. 


+ angah, pi kedai sat. along tak tahan ni. pedih gila.
- buat apa!!!
+ hoi. along cakap baik2 kan. yang nak mengamuk pehal??
- malas ah. pegi sendiri. sendiri berdarah. sendiri beli la!


angin aku dibuatnya. habis ah pintu, almari aku hempas kuat2. biar semua orang dengar. darah ni pun satu. bukan reti nak berhenti. aku sayang darah la gila. dah la tiap2 bulan kena derma darah. ingat aku suka ke. jenis O susah nak carik okay! rasa nak bagi penampor je. last2. aku tinggalkan langsir tu bersepah kt lantai. tekanan perasaan okay!


malam ni for sure banyak keje nak mampus. kezen2 aku dah sampai tapi gedik tak naik rumah ni. duk lah lelama rumah satu lagi. malam kang, time nak perang mercun. baru lah nampak batang hidung. cis. aku rasa tinggi aku dah bertambah sebab last raya aku masuk bilik bawah lepas lagi. tapi..tadi dah tersangkut kepala aku. 2nd injured. hampeh betul.


p/s : boring kemas sorang-sorang. kalau ada kakak best jugak kan :'(  and

No comments: