Friday 5 August 2011

Mimpi Aten jadi Princess

hahahaha. what the fish gila. tak masuk akai punya mimpi. oh aten, kau rindu aku eh? sabaq sabaq..lagi 35 hari je.lepas tu kita dating hari-hari cam bese okay! haha.


camni citer dia..elok je aku buat entry pasal sapa-dalam-hati-kita tu, terus aku tidur. n sekarang baru je bangun. haha. wtf lagi..pastu yang punya bestlah kan tidur aku tu bukan saje sebab cuaca bapak ah sejuk ditenggelami kabus kat luar..tapi mimpi aku yang tak boleh blah. mimpi aten ouh!


dalam mimpi tu..


- aku daftar masuk asrama, ibu hantar tapi barang tak bawak.
- asrama tu macam sekolah.
- boleh pulak ada artis kpop tinggai sama. (lelaki)
- artis tu bilik atas aku je. (means asrama tu campur blok)
- rumet aku aten.
- aku lead aten pegi bilik guna magic.hentak kaki je!
- rupanya 'bilik' aku tu sudut kat dalam bilik darjah je.
- aten punya barang banyak gila!
- kitorang tidur atas tikar mengkuang sekeping.
- aku pulak, kena amek kat umah Apak.
- balik naik kereta ntah sapa-sapa pulak tu.
- bila balik dari umah Apak, tengok asrama tadi dah tukar jadi istana.
- istana tu atas bukit. macam dekat tembok besar China.
- bilik besar ruang tamu rumah aku.fully aircond.
- artis kpop tadi ada tinggal sekali dgn kitorang.(garang gila!)
- kitorang ada dayang masing2.
- ada taman permainan sume.
- aten dengan aku pakai baju tak bleh blah. GAUN!
- and kitorang pun main pancut2 air guna getah paip.(lari2)


HAHAHA. serius ni mimpi aku. aku tak reka. sumpah betul! bila teringat balik, gila ah lawak gilaaaaaaa. hahahahahahahhaah... Aten, kau rindu aku sangat sangat eh sampai masuk mimpi aku yang aneh gila ni. kah3. tapi istana tu memang best!


p/s : aten jadi orang ketiga yang aku mimpikan pelik-pelik. before ni 2 org lelaki. kah3.

No comments: