Tuesday 23 August 2011

Baking Cake Special

sekarang dah pukul 11 malam. n aku stil gigih bakar cookies untuk raya. malam2 ni mmg turn aku le kemas rumah . ada 2 tray lagi aku nak kena bakar ni. ngantokkkkkk!. dah la movie tak de malam ni. mengemas peti ais hari ni .dah macam tong sampah aku tengok. semak! lagi-lagi nak raya ni..haila..macam2 stok ada. blom masuk daging dengan tulang weekend ni. pening kepala aku  sebab of kos aku tukang susun .isy!


dah lari tajuk. haha. hari tu aku mmg ada buat kek batik. sebab anak aku si Rohaizad Bakari tu sangatla hyperactive bila dapat kek batik. haha. lagi pun aku memang dah tak tau nak buat apa as kudapan lepas terawikh. then, hari ni buat lagi sebab teringin nak makan. rumah aku ni memang hantu makan. nasib baik aku ni rajin nak explore. itu pun sebab internet ada. kalau tak..haram tengok kartun 24 jam. kah3


yang hari tu punya tak cantik sebab dia melekat kat talam bila ditekan. even digris dengan mentega. so, this time, aku terfikir nak balut tepi talam tu dengan plastik supaya bila diterbalikkan, dia cantik. and hasilnya..tadaaaaa,





sekarang ni aku tengah nak try buat fevret si cantik manis fatin aifaa. Tart Cheese. jenuh jugak aku nak carik barang2 kat sini. almaklumlah, sini kan ceruk kampung. pedalaman. Giant sumer jauh. so, bekalan tak mencukupi. hehe. tapi kalau dah jadi nnti mmg aku try buat kat kajang la. :)


ha, korang nak order pape ke? boleh, aku buat tp korg tgk gmba je la.haha.


p/s : keji atep suruh aku buat chocolate indulgence. pos barang mai gemas la. haha

No comments: