Saturday 27 August 2011

BUDAK MANJA

Adam
Idris 
Nuh 
Hud 
Soleh 
Ibrahim 
Lut 
Ismail 
Ishak 
Yaakub 
Yusuf  
Ayub 
Syuib 
Musa 
Harun 
Zulkifli 
Daud 
Sulaiman 
Ilyas 
Ilyasa' 
Yunus 
Zakaria 
Yahya 
Isa 
Muhammad Almustofa...


lagu yang menenangkan jiwa. time kecik2(kecik la sangat time darjah 4-5), suka bukak CD raihan tiap2 hari sebab nak nyanyi lagu ni. satu lagi, suka tengok mak-mak nyanyikan baby dorang. macam lullaby ^^. kalau aku mintak ibu nyanyikan bila dah besar gedabak ni.. ada can tak nak kena sebijik macam ni..


" DAH BUANG TEBIAT TETIBA NAK SURUH DODOIKAN KE?"


okay. merajukla camni :(


tadi bukak gambo lama. raya masa kecik2. haha. comel pulak aku kan? dah besar dah tak comel dah. tak pe. aku tak tacing pun kalau korang cakap camtu. bila tengok gambar tu. teringat tiap2 pagi raya, mesti gedik nak suruh ibu sikatkan rambut la..pakaikan gelang la..pakaikan rantai la..( kalau tak pakai ibu bising gila!). and aku masih meneruskan gedik aku tu sampai sekarang. tahun lepas just suruh ibu dandankan rambut je. rantai memang dah pakai 2 tahun tak bukak2. gelang? NO WAYY EVER DAH NAK PAKAI. cincin lagi lah. rasa macam dah kawin aje. no no no.


p/s : tiap2 tahun mesti menggedik sampai dah kawin baru tak gedik dah dengan ibu. gedik dengan orang lain. HAHA

No comments: