Friday 5 August 2011

orang kata kalau seseorang tu selalu dalam hati kita..

there's nothing to do in the morning. my mum asek suruh tidur aje. katanya..nanti siang aku penat. yelah, semalam lepas balik terawikh, aku pegi layan tv kejap( after 3 hari tak tengok tv langsung ). ok bukan kejap, sampai kul 11 ekceli. so, waktu tidur yang dah diaturkan untuk bulan pose ni dah terlewat sikit. supposed that, after balik dari masjid, masuk bilik n tidur.

ok, dah lari topik nih. haha. hmm.cube korang tenangkan diri sekarang ni and fikir..sapa yang selalu korang ingat? i means bukan revealed kekasih hati ke ape. cuma after aku buat site walking sikit2..campur dengan free talk yang aku dapat dari fews orang termasuk my family..

" kalau kita selalu teringat kat orang tu..dia ada dalam hati kita."

hmm. camtu ek? ok, sekarang pejam mata. roll and roll. bukan sorang je, tapi ramai la yang aku selalu ingat. tengah makan gulai pisang ingat sorang ni..bila tengok rambutan kat pokok teringat orang ni..haha. kadang2 senyum sesekor doh. gila embarassing!

"to know someone is nice, but remembering someone is sweet"

so, awak ada ingat saya tak? ada? owww sweetnye awak! haha.. kekadang, kita tak perasan yang kita tengah terfikir seseorang without no intention la i mean. macam aku, as orang single mingle, hati bersih suci murni...bila family depan mata, rindu dekat kawan-kawan yang jauh. too much! haih..haha. nak kacau kat fb takut ganggu, so kita tunggu je lah dorang masuk line okay! meanwhile tu layan la bende pelik2.

AWAK AWAK SEMUA..KITA RINDU AWAK LAH..BILA KITA NAK DATE LAGI NIH??

p/s : peh. aku rasa seronok gila ada member2 sekampus area2 negeri sembilan n melaka nih! haha.

"

4 comments:

kaizen said...

kalo ramai yg diingat ramai la yg syg diri kite ye dok??

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan & Urban : Camera Paling CANGGIH

Kill said...

yup yup!! kerana dirimu begitu berharga!!

TuJuH BeLaS said...

bila tengok makanan i teringat kt u la mak dattin.. cmner tu? huhu

Kill said...

hahaha. maknanya.. u rindu i la tu.. wah.. terharunyeee :))