Friday 26 August 2011

Kesian kawan saya yang comel tu

she is sweet. she is cute. adorable. aku memang cair lah kalau berdepan dengan dia ni. dia selalu cakap camni. 


" kill, kite rindu rumah la. hang ikut kite balik nak?"
" jom la pegi makan, perut kite dah bunyi2 ni. jom la jom la"
" eeee. dia cute je kan? kite rasa cam nak cubit2 je pipi dia!"
" kita jeles dengan hang ni kil. orang sume suka peluk hang. tapi tak peluk kite"


dengan lenggok gaya dia. peh. aku rindu gila nak dengar suara dia.haha. yup. aku mengaku la, aku memang suka melayan orang yang manja ni. syok tau! ingat lelaki je ke boleh cair? haha. bila tengok kembar dia , aku teringat kat dia. bila dengar kembar dia cakap, macam terdengar dia cakap. cuma kembar dia guna aku-kau la..dengan awek ni kite-hang.


haha. dalam hidup aku sepanjang 20 tahun ni. ada 3 orang je yang aku suka sangat dorang guna bahasakan diri "kite-hang" bila cakap dengan aku. comel sangat :) tapi aku tak boleh la nak buat. rasa pelik aje. kalau mood tengah nak menggedik tu boleh la. haha. yup. aku suka bila dorang datang menyendel je kat aku. haha. lovely gila. (okay, dah macam orang high dah aku.) . kat ukm tak de species dorang ni. ^^


+ kill, fon kite dah lame xde bunyi2. hang msg2 la kite. 
- dah hang tak suruh, mende la aku nk buat. privacy nok!
+ alaaaa, kita rindu kat hanggg :(
- okay. meh fon num. dah hilang. haha


dulu. masa orientasi week dia (uitm masuk awal dari ukm), tiap2 masa duk mesej dgn aku. marah la jugak sebab dia tak concenrate dengar ceramah. tapi, aku carik dia jugak time mmp yang bapak bosan gila mati tu. haha. mesej jugak even pc2 duk lalu-lalang. aku pedulik hape kan?? orang duk ceramah kat dectar, aku duk tersengih baca mesej kat belakang. haha.


lately, dia banyak contact aku. cerita pasal 'tu'. masa sebelum dia decide nak terima, dia mintak pendapat aku. hari2. then, kitorg clash contact jap, bila dua minggu aku tak on9 sebab wifi tak de. pastu, tadi..sian dia. aku pun tak tau nak kata apa sangat sebab aku mmg tak tau nak cakap apa. just pujuk2 gitu je lah. mintak sikit pendapat orang berpengalaman. lepas tu..borak2. then, alhamdulillah. dia dah okay. hampeh minah ni.haha


+ kil, umah hang kat PD kan?
- haru kau. mende pd. gemas lah!
+ alaaaa.kita baru nak ajak jenjalan PD.overnite pantai jom. kita tau main gitar!
- boleh. kau amek aku kat ukm. on je. free kan. haha
+ tapi kita tak tau drive. hari tu kite langgar bontot orang.
- kau pegi ajak la sesapa drive amek aku. cis. amek lesen la! dah tua!


aku suka tengok dia pakai baju kurung. ayu je. suka tengok dia pakai cermin mata. comel! sepanjang aku kenal dia.. baru sekali kot aku tengok dia menangis. itu pun sebab aku yang buat. haha. lawak! dah la suka salin report chemy aku. cisss. tapi tak pe..sebab aku pun tiru tuto dia. haha


+ aku rindu klang. rindu meru.
- hang bali la umah hang kat meru tu. 
+ aku dah sewakan la pandai. mana boleh.
- alaaaaa.baru nak suh hang buat party.
+ bleh. tunggu family tu pindah. rumah tu hak aku. HAHAHA


ada sekali je aku ikut dia balik meru. dah la on the spot. sebab aku malas sangat nak amek bas dari kerinchi. sangat malas okay! 3 kali transit baru sampai rumah. dah la rumah tu tak de orang duduk. ngeri aku duk sorang2 malam tu. bosan okay! tapi merasa lah jadi orang bujang bape bulan. haha. lepas tu minah ni duk gila cakap pasal sorang mamat ni. juga orang meru. ummu maybe tahu. kan ummu? kah3.


+ hang suh la dia datang ukm. amek kite skali.
- aku dah suh dah. dia kata takut sesat. xpenah pegi.
+ dia sesat? cam pelik je kill. haha. comel.
- ye ah. kang tak memasal aku kena jemput kat highway. kapcai pulak tu.
+ hot stufff laaa nanti.
- bongek hang!


weh, hang jangan sedih2 ek. kalau dah takdir macam tu..terima je lah. tak best lah tengok sedih2 ni. haha..hang jangan buat main betul bende tadi tu. aku gurau2 je. simpan duit tu untuk bende lain. aku tau lah yuran uitm bapak jauh murah. RM490 je okay! budak actuary tu! cisss.


okaylah weh. ailebiu :D

1 comment:

Anonymous said...

ehem ehem
loveyoutoo wanie <3<3<3