Thursday 4 August 2011

Dia yang dah pergi

Esok 5 Ogos. hari ulangtahun pemergian Pak long yang ke-1. aku takkan cerita pasal arwah. sebab ..kejap lagi konfom keypad kat laptop angah ni basah. macam malam hari tu. i missed my Pak Long. both of pak longs dah tak de. aku dah tak de Pak Longgggg...


hm. aku tengah active dengan sorang boy ni. baru nak rapat. haha. before ni macam tak sedar je kewujudan dia. day..day..and more days. aku suka cara dia. :D. then, aku tengok fb member pasum aku. arwah zooairel. aku tengok wall dia. MasyaAllah..ibu dia hari hari post kat wall dia. ibu dia rindu. apa2 yang ibu dia buat, ibu dia post kat wall dia. aku pulak yang sebak doh.


tetibe aku teringat hari arwah meninggal. aku sempat tengok gambar jenazah yang berlumuran darah dekat tempat kejadian. sumpah aku tergamam gila time tu. then, the site's owner dah delete. hmm. tu je aku nak cerita. sebak di hari khamis malam jumaat nih.

No comments: