Monday 8 August 2011

Anak ular dalam toilet (cencored)

ekceli kan, after borak panjang panjang panjanggg dengan boyfren aku semalam..aku ada rasa sesuatu. rasa macam lain. then, bila tidur. bangun pagi tadi..aku rasa nak ubah semuanya, atas sebab2 tertentu lah. then, bila fikir2 balik..timbang semua pihak punya pendapat and alasan, i've decided, tak nak ubah pape. this is me, and i wont change it at all until the time comes. huhu. *kill jahat n nakal. and nakal itu..zzz. HAHA (kidding)


ok. ini dah lari tajuk. kalau korang tengah makan sekarang, better jangan teruskan pembacaan. nanti muntah. HAHA. this is my blog. and it is open for anyone that opposable. kalau ada yang tak suka ar geli or rasa mcam nak menyumpah aku, sila blah. klik je 'X' kat tab (if korg bukak dalam new tab mcm aku.)


macam ni. masuk jamban kita buat apa? okay, aku prefer toilet sebab aku tak suka sebut JAMBAN. gila terbayang lubang jamban. dah tau jawapan dia apa? gud. tak yah aku explen. aku dalam jamban and suddenly..


+ ATUKKKKK, ADA ANAK ULAR DALAM NIE!!
- pukul la dengan gayung ke apa2.
+ cmne nak pukul? along kan tengah..(fikir sendiri)
- haha. dah tu, takkan nak suruh atuk masuk? (aku terus senyap)


trust me. aku rasa macam nak angkat kaki lari keluar je time tu. SANGAT GELI okayh!!!!!!! damn, naik bulu roma aku cerita kat korang ni. after that, memang bergelen2 air le aku siram lantai kasi haiwan tu masuk lubang. gila ah geli. geli geli geli!! i hate serangga ahh!


ok, tu je sebenarnye aku nak cerita. gud nite. jom tido.

No comments: