Sunday 7 August 2011

Gila Day?

hm. hari ni sebenarnye..tak de buat mende pun. lepas sahur sumer, tido balik sebab malam tadi tak leh tidur. tangan kanan ni TERSANGATlah penat dan lenguh lepas kena urut kaw kaww semalam. sumpah ada jerit2 sikit sebab sakit!!  then, bangun-bangun je dah dapat arahan dari bonda terchenta.


+ along, bangun. jom teman ibu shopping.


gila ah. shopping kul 8.30 pagi beb! ok. korang tak yah lah nak terbayang aku gi shopping beli baju bagai. sebab aku memang tak suka gila shopping mende2 tu sume. macam orang pompuan betul.haha.*demn gila ayat. ekceli beli barang2 dapur je pun. masalahnya bukan satu tempat je. jauh bhai!!! dari rumah ke Gemencheh > Gemas > rumah. sumpah lenguh tu stil terasa. lagi2, tu bukannye power steering. tapi hantu tu still lah.haha. masa pegi Gemencheh lumba dengan bas Trans. dua bijik pulak tu kat jalan kmpung. gila bodoh punya driver. masa pegi Gemas lumba dengan trelar. yang ni best sebab dekat selekoh. hahaha.


balik rumah dah tengah hari. bila bukak bonet.. okay, kau kena bawak troli. sumpah banyak gila!!! bertambah2 le sakit. lepas tu..konon nak tgk tv.. last2.. aku tidur n sedar pukul 2 ptg aje. what the fish kan? haha. lepas tu dah tak tau nak buat apa..semua orang tak de. so, online lah. ada dua website ni wajib bukak tiap2 kali open window. satu FB. satu lagi... rahsia! haha


then, bila bukak je..naik chat. aten. sepatah haram pun aku tak faham sebab mamai. haha. terkejut. kah3. haihla.. hari ni saje bosan..layan je la niat jahat nak buat. hamek kauu.. in a relationship tak bleh blah. haha. tak pe. nak tengok je respon. dan yang macam haram sorang manusia ni punya lah pertanyaan tak berasas. tanya apa? yang tu biarlah aku dengan dia je yang tau. bengong punya ***.


lepas tu, niat jahat nak tag mak kesayangan saya kat blog ni. tapi dia ugut nak buat sesuatu dekat wall saya yang boleh meruntuhkan saham saya. damn gila. haha. baru nk kacau. berani kau ugut anak kau ye..dah macam hape. tapi syok lah ye mak, sebab saya dah printscreen dah punnnn. hahahahha. ouwww bahgianya dapat bahan orang....


okay. pembelajaran untuk hari ni yang saya dapat dari my only gf + new bf + mak tersayang + ***.


+ jaga diri leklok.(HAHA)
+ kalau rindu seseorg, letak je gmba dia.
+ duit laki kau , duit kau jugak! haha
+ pengajaran itu penting buat pedoman dear :)


okay tu je aku nk merepek hari ni. segalanya fakta tau . haha. tak de press confrence. wtf. :)



No comments: