Saturday 27 August 2011

Blogwalking best malam ni

aku sebenarnya tak boleh tido. sebab biasanya, kat sebelah ada orang temankan tido. tapi hari ni orang2 tu semua tak de. balik Rembau. aku je gedik tak nak ikut sebab malas. aipp. aku tinggai ni bukan goyang kaki tau! esok ada tender kemas rumah + lap tingkap + tukar sarung kusyen + basuh langsir and blablabla. SORANG-SORANG. then, aku memang suka tengok tv kat hall dalam gelap, tapi lampu dapur terbukak la. janji ada cahaya. tapi, hari ni fes time. nenek temankan aku tengok tv padahal dia tak suka pun tengok cita tu.


+ nenek tanak tido ke?
- nenek tunggu along tido dulu.
+ takpe la nek. along tak kisah (padahal cuak)
- betul boleh tido sorang ni?
+ nanti along carikla kawan borak. tak kot.


and aku kesian kat nenek. aku pun masuk la bilik. online la ape lagi. sumpah aku cuak. jenuh tahan perut sakit sebab takut pegi toilet. haha. camne lah nak duk bilik single ni kill? tak tau. aku macam makin gedik + manja duk umah lelama ni. jadi penakut pulak. nope. kill macho. haha. lepas tu buat blogwaking la..aim : dashboard.


mula2 teruja baca entry Abang K pasal komen pompuan2 about hantaran mahal. lepas tu, continued dengan entry Aliff Cullen pasal sorang awek ni pujuk boyfren dia yang tengah merajuk tu. haha. okay, sedikit terasa sebab macam pernah kena. haha. tapi sikit je la. sekadar pengajaran and ilmu masa depan. kot2 nanti ada orang merajuk dengan aku. senang sikit nak handle. setakat ni takde. gud. ^^


lepas tu duk gedik usha blog yang diela bagi semalam. sumpah macam hampeh. tak senonoh betul makcik sekor ni. haha. seb bek berunsurkan lawak antarabangsa. kalau tak memang aku sekeh minah ni. kira amek satu hari jugak nak settle blogwalking kat site best2 ni. rugi kalau terlepas. haha.


ok. tu je nak cerita. malam ni tak berapa nak best. sebab tak tau nak bahan sapa
.( "=o) <-- anime baru untuk orang yg merajuk. muka dengan muncung panjang. haha.


p/s : bungkus badan dengan selimut. hilangkan diri bawah tilam. tak de la takut sangat.

No comments: