Wednesday 3 August 2011

bOHSAN SUNGGUH MALAM ini.

hari ni dapat online dengan gigihnya. maybe sebab esok tak online kot. haha. org call tak nak angkat, sebab suara serupa godzilla. asal malam je demam..asal malam je demam. suara dah jadi serak basah macam kaki mat rock. badan rasa penat sangat. terlampau penat. tapi mata stil tanak pejam. tak tau kenapa. esok jangan syahid macam pagi tadi dah la.. tak sahur..dush..elok je setengah jam sebelum buka badan dah berpeluh-peluh, jantung terasa laju, ulu hati pedih..ok. pak cik gastritis dah datang.


+ ibuuuu, kenapa tak kejut along sahur??
- Ya Allah..macam nak pakai pembesar suara dah tu..
+ serius tak dengar pape..
- malam tadi tido kul bape?
+ 10.30 kot. asal plak?
- ibu kejut, nenek kejut, atuk kejut..tak bangun!
+ tengok, along dah lapar..:(


macam haram tak? eh, even aku tak sahur tapi aku puasa jugak tau! tapi jenuh sakit perut lah.


mana kawan-kawan saya ni? on FB pun serupa tak payah on. boringggggnyeeeeeeeeeeee. panas. banyak dosa tak? tapi hari ni..memang bebas ngumpat orang lah. jadi budak inesen. dari pagi tengok citer korea aje. gigih nak lawan atep..maybe dia dah habis episod kot. aku baru 12. ni pun tengah buffer aje. 


nak skodeng sapa pun dah tak tau ni..haih la..mata oh mata..cepat lah tidur..100plus dah ditelan 1.5 liter. kah3.


p/s : nampak sangat aku ni bosan. tengs dekat encik blog ni, sebab sudi biarkan owner merepek sesuka hati.

No comments: