Tuesday 2 August 2011

Haila..rindunya

siyes hari ni double triple penatnya. lenguh tangan n bahu. mata tak larat nak bukak dah. peluh keluar mencurah-curah. damn, aku sayang gila dengan lemak yang dah terbakar hari ni. terasa kempis ye kengkawan. omg.. tak de lah pelampung buat pegi mandi air terjun lagi..


lately, banyak orang wish selamat berpuasa kan? Selamat Berpuasa SEMUA! Sory tak larat nak on kadang2 tu.. biasanya..before tidur malam *ekceli pagi, mesti bukak laptop dulu..online..layan youtube n novel. tapi lately..aku on siang je la..sebab malam selalu problem. nak kacau orang pun tak leh..boring gila.


tapi sekarang aku dah ada cara baru nak online dengan gigihnya.. kan pagi2 kitorang dah masuk dapur buat kuih..so, aku bawal laptop sekali. cocok kat plug, on laptop n pasang mp3. kah3.. bergema satu jalan ni aku rasa bila aku karok tahap tak hengat dunia. and yg paling penting..lagu mestilah ROCK LELEH ONLY! hahaha..


pastu, sambil goreng kuih, sambil layan korea. kejap2 bukak fb. ekceli aku on9 je.. tapi entah kenapa dia selalu appear offline. jahat kan fb nih? haha. sumpah penat gila buat keje dari pagi sampai petang tanpa duduk. gila perit kaki. punggung pun lenguh. haha.


citer pasal puasa nih. teringat zaman puasa dekat kampus dulu-dulu kala. masa dekat um dulu.. tepat kul 3.50 pagi je aku dapat mandat kena call semua orang. Aiman, Fad, Shear, Hisyam.. Gee lain cita la..sebab dia my rumet. haha. pukul 4.30 turun cafe. bawak laptop, pasang hindustan n makan. haha. rindu.


bila masuk ukm, lagi advance. tiap2 hari kul 2-3 pagi pegi sahur dengan abang jebat dekat mamak. around kul 4-5 baru balik. padahal pagi tu ada kuliah. kah3. ada time tu, buat keje gila dengan aten..pagi pegi McD..siang pegi beli coke. HAHAHA. tapi sehari je lah. nice. mampus pak cik2 dua ekor tu tau nih. haha. harap2 dorang tak bukak lah.


haih aten..rinduuuuuuuu nak baut setan dengan kau!!

No comments: