Tuesday 9 August 2011

awek awek aku

ada sorang awek ni. dia tengah bersedih. dia macam disakiti, tapi aku tak tau sebab apa. only she knows inside. aku nak pegi bawak dia jalan-jalan. tapi rumah dia pun aku tak tau kat mana.( even i know there's somewhere at Melaka ). so, texting only with her. im not a good listener and adviser. but i can a very good momenting friend u know.( as u wish ). so, i told her to be strong. sabar. dah tak lama. and i'll be there if she need me (even kekadang tu aku rasa macam aku ni hampeh. no function at all.)

and this is my another awek. dia dah berapa hari menghilangkan diri. and kitorang ( A and me) tertanya-tanya mana dia pegi. dia bz nak mampus kut. okay. kitorg pun takmo lah kacau.

+ mana dia pegi?
- tak tau. lame tak on9 pun.
+ bz kot.
- entah2 kena culik. call pulis cepat!!
+ asal tak call bomba je? kah3
- bodo kill*. haha

jokes bila masing2 dah tak tau nak buat apa. sharing stories when the heartis thinking bout u makes me wondering a lot. (dan dan tak de bende nak fikir). so, weyh. kalau ada probs. be cool and strong. ignore je dulu perasaan tu. kalau nak layan pun, take 5-10 mins je tau.

p/s : asal aku rasa macam tengah bagi nasihat kat adik2 sekolah rendah je?

No comments: