Tuesday 2 August 2011

Mercun mercun mercun!!!

Woiiiiiiiii pegi terawih la gileeeeeeee!!!! habis sakit tekak aku nak menjerit kat bebudak ni. tengok tengok.. ibu aku dah pandang dengan jelingan mata..sikit lagi..sikitttt.. ouwww. menusuk kalbu tu ayatnya..


" kau tu pompuan ke jantan nak sound anak teruna orang macam tu?"


adesh. hamek sebijik kau kill.. sedap tak?? aku tak balas pun.. sengih manjang jer. alah.. rumah aku..sukati aku lah nak bising cmne pun..bukan ada jiran. dalam banyak2 port kat felda ni..apasai depan pintu pagar rumah aku jugak kau nak pedajal ha?? dah le tak mengajak aku!


kebabom! kebabom! ye ye aku dah pelik.. apasai la abang askar kat kem tu berlatih bom perang time terawih? kah3.. kantoi nyah aku tak gi terawih hari ni.  aku ada hal sikit tadi..esok pegi lah. rupanya..budak2 bukang geng motor tu melepak kat bawah..port aku pulak tu! ceh. seb bek aku tak de geng nak lepak. ekceli..ade je hati nak kawan dengan geng motor tu. tapi kang..konfom la kena cuci dengan clorox + breeze + downy .." ANAK DARA APA DUK BERKAWAN DENGAN LELAKI MACAM TU???"


+ kat kampus okay je.....
- sana lain..sini lain..
+ apenye yang lain?
- sana bertamadun budaknye..sini macam hape.
+ tak baik tau buruk sangka, kot2 bakal imam muda.. dah melepas.


hahahah. ekceli kan. aku geram tau.. asal la ayah dengan atuk tak beli mercun lagi ni. siot tau. aku geram asik dengar meriam buluh je dari malam puasa tu..


+ ibu, along nk main meriam buluh dengan ayah boleh?
- pegi lah tanya ayah..
+ ayah..boleh?
- susah lah nak buat.lepas tu bila nak main kena tanam dalam tanah..
+ tak pe. along belajar la..
- kalau meletop cmne..
+ nama pun meriam buluh!


cis geram aku tengok bebudak ni duk story pasal mercun meriam mercun meriam.. main bunga api?? apa kelassssssss...aku percaya..lagi seminggu mesti atuk borong mercun bola dengan ketupat sepaket cm tahun lepas..ohh heavennyeeeeeee..thunder clap, mancis, papan, roket, naga.. ouwwww. banyak2..hahaha

No comments: