Monday 13 June 2011

Wedding is Disaster.

11 JUN 2011. MAJLIS PERKAHWINAN AMIN DAN HAJAR.

sumpah la aku betul betul rasa shock bila dapat tau depa dua ni dah kawen. angin tak dak..ribut tak dak..topan tak dak.. tiba2 ja dah kawen. entah bila berchenta bagai.. ekceli aku tak kenai pon sapa dak laki tuh. aku kenai pengantin pompuan tu ja. mana tak nye weiii. budak batch aku tu.xde la rapat mana.. tapi close-to be jugak la masa form4 naik form 5. die nih active koK pejadah ntah lagi. sumpah la baik.. tengok kawen dengan Amin. senior ktorang yg jugak budak softball skolah. okay. senang citer ktorang same skul. ouh.

aku sebenarnya memang tak percaya cinta. lagi lagi cinta pandang pertama and cinta monyet. korang ni memain je ni.. aku fobia dengan penceraian. bagi aku. bercinta sebelum kawen is meaningless. boleh diumpamakan habis madu sepah dibuang. yeah.. after married maybe dah senang..sebab dah tau semua pasal partner tu.tapi..senang ke bila dah bosan mengadap hari2? asyik2 kau. asyik2 kau.. aku dah tau dah apa kau suka.. kau pon dah tau apa aku tak suka. perangai semua dah hafal.. sumpah BOSAN! kekadang terasa macam tanak kawen.

lagi2 usia baru nak masuk angka 2 ni. very young people! too young! kau tak tengok kat luar tu melambak lagi lelaki or perempuan. sebab tu..aku xsetuju perkahwinan awal. lagi2 tgh blaja or bru habis belajar. ye lah. kat skolah..mengadap budak tu 5 tahun.. mana tak fall in love.. cute la semua.. baik la.. pastu masuk u.. ada lg better..ouuu.. die ni kacak!..ingat tu paling the best habis la.. tup2 bertunang.. then, dapat kerja.. dah jumpa LAGIII ramai orang. hah.. dpat lagi yang molek.. tak ke menyesal tu.. dats why.. OBJECTION to perkahwinan awal usia. :)

ye lah. buat apa kawen kalau nak gadoh n cari yg laen? lepas tu tanak kompromi. kau ego..aku ego. masing2 tanak mengalah. DISASTER kot. tapi.. tulah.. kahwen itu sunnah Rasulullah SAW. aku tak kawen? nak mampus kena sembelih dengan ibu ayah? xpenah2 dalam sejarah keluarga nok..anak dara membujang..as it possible, boleh tak kalau aku kawen..tapi tanak relationship hubby-honey jadah semua ni. act macam kawan je. treat as besfren. better than never kn? ouh. tapi itulah..org tua2 kata.. kucing takkan tolak kalau ikan depan mata.. masalhnyer. sapa nak jadi kucing..sapa nak jadi ikan? aku kucing boleh? kah3.

p/s : hye bloggerz n facebookerz juga memberz.. segala gossip di FB itu cuma mainan semata2. dihati saya xde sapa2. single. harap maklum. yang berkenaan : saya tak penah kencing anda. kalau ada sy dah btau lama dah. u'll be the first person u know.

No comments: