Saturday 25 June 2011

Lelaki pon ada hati lembut okayy!!

ni alkisah seorang budak lelaki bernama Muhamad Ezzly Eddin iaitu adik lelaki tunggal kepada sorang actress bergelar Dattin Kill. *mood gelak tak habis lg ni. haha

macam ni kisah dia...

tadi ibu cerita dekat kami.*ayat skema sikit. masa tgh rehat2 melepak cuci mata tengok Shah Rukh Khan dalam cerita Dil To Pagal Hai kt tv3 kul 2 tadi..ade lah adegan yang paling tak bleh blah. adik kecik aku ni..baru darjah 1. lelaki. hati ganas. hangin satu badan memanjang. kepala gangster. suka2 nak belasah orang...kantoi menangis tengok endin citer hindustan! wakakakakakakakakka. gelak tak hengat dunia ah aku. sumpah lawak gila.

nak diperincikan lagi..masa ending tu..memang sedih ah *aku xtengok sbb pegi melawat kilang taik mata*..mula2..xde sapa prasan budak sorang ni tengah emosi. skali tengok dah meleleh jer.. haha. yang perasan dulu wan lah. dia kata.." laaa..Ly nangih ko nengok hindustan ni?".. haha. pastu kena bantai bahan lah dengan ibu ayah. rugi aku tak ikut dorang balik Rembau. kalau tak.. memang syok bahan budak tu sampai esok pagi. hahahahaha.

pastu..bila dia dah malu sebab kantoi emosi..boleh pulak buat lakonan tak berbayar.." ibu, kusyen ni banyak habuk la.. pedih mata adik.".. euwww..sumpah berlakon! haha. tadi bila ibu bukak cerita, elok je die duk sebelah aku. bila aku bahan dia tak henti2.. free free je perut aku kena sepak dengan siku dia. merah woo muka dia. hahahaha. seronok gilos!

patutlah,kalau time ada drama sedih2 sikit..mesti dia terpaku je macam statue depan tv. aku ingat punyalah menghayati watak ke hapa.. skali nangis! kah3. untunglah malam ni ada drama tacing kt tv3. boleh aku bahan lagi. ape lah naseb dapat adik lelaki yang kaki leleh. Mat Drama la wehhh. haha

p/s : nak selamat kalau tak nak kena bahan sbb nangis..biasanye aku tutup lampu time tgk tv n of kos bawak bantal siap2. cover muka. kah3.

No comments: