Wednesday 8 June 2011

Alhamdulillah. Thank You Allah.

I Love You Allah. Thanks for everything. Thanks on behalf of my mum's, dad's prayer too. n im not forgetting you kawan.

Syukur tak terhingga rasanya. Lapang hati ini. Sesungguhnya, aku rasa nak buat solat sunat banyak2 malam ni. 1/3 malam. tapi masa tak mengizinkan. InsyaAllah. Sepulangnya aku dari Melaka nanti. Sebetulnya, aku tak mempunyai sebarang kekuatan untuk menghadapinya. Jujur juga aku katakan..aku bukan lah seorang yang terlalu berani untuk menghadapi kenyataan. tapi alhamdulillah..berkat-Nya telah memberi aku segaris senyuman.

Thanks aten. I owed u sooooooooooooooooooooooooooooooooo much. aku tak tau lah apa nak jadi kalau kau tak de. kau cukup berharga bhai..aku mmg tak sangka sangka semua ni. aku harap. next sem..kita sam2 ubah semuanya okay. main tetap main. haha.

No comments: