Sunday 26 June 2011

Kenapa nak kutuk perempuan pakai shawl???

okay. nampak macam emosi. tapi protes sikit aje.tak de lah. aku rasa macam panas sampai hampir tersebut shitt ! bila aku ada lah pegi blogwalking dekat Lensa Rosak *malas nak tag. Mamat ni punya entry je..aku tak tau lah berapa banyak views sebab komen aje dah lebih 500! gila tak gila traffic blog dia?? aku  bukan lah jeles ke hape. cuma nak bagi pandangan sikit pasal perempuan berhijab or lebih tepat sekali bershawl.

memanglah tu dah jadi trend musim ni. kita tak tau lagi musim depan macam mana. betul jugak pasal girls yang before ni free hair ,sekarang sibuk nak sarung tudung syria ape jadah semua. nak jadi hana tajima lah. itu kehendak masing2. tak payah lah nak kutuk sangat. dosa pahala pun pandai-pandai lah dorang fikir. kubur pun lain2. aku sendiri..bukan suka sangat nak berlilit bagai nih. cuma shawl tu mudah. sebab tak payah gosok. tu aje.

bila scroll down lagi. mostly yang mintak button like tu kaum adam lah. sibuk nak tulis yang dorang ni suka perempuan pakai baju kurung. tak suka tengok perempuan pakai leggings pejadah tu sume. aku pun sama. leggings tu dah macam seluar nak mandi swimming pool. better bogel trus lah. senang nampak. pasal baju kurung. aku mintak maaf lah sesangat. aku rasa kalau tak sebab dah tak tau nak pakai apa and memang dah syarat pegi dewan exam, memang tak tersarung lah baju kurung kat badan aku ni. kalau zaman below 18 dulu. pakai pon hari raya. 10 minit pertama time nak mintak duit raya. lepas tu, sarung t-shirt balik. haha

aku bukanlah anti lelaki. tapi pada pendapat aku..lelaki sekarang hipokrit. actions speaks louder than words. cakap tak serupa bikin. kata nak carik perempuan bertudung litup, pakai baju kurung. tapi usung jugak pompuan tak cukup duit beli kain lebih tu keluar. memang macam haram. see, lelaki is fuzzy. so, wahai encik pengomen. fikir lah balik.

No comments: