Friday 24 June 2011

Malam Sikit

cakap siang pandang-pandang,
cakap malam dengar-dengar.
                                 -cliche-

rasa macam nak buat entry pelik. sukati korg lah nk klasifikasikan as entry-apa-ini. terfikir lepas baca lemonade. seriously rasa mcm tgh baca tunas. very similar. 

"orang-orang tua kata..jangan gaduh beriya sangat..nanti jatuh sayang"

dulu..aku memang tak percaya. never. ibu pun selalu cakap macam tu bila tiap2 hari balik sekolah cerita pasal gaduh dengan budak ni budak tu. aku buat dunno.cuma..bila fikir2 balik..bukak album lama..bukak surat lama..kad raya. mngkin betul lah org kata. (:
"tak kenal maka tak cinta"

very universal. tak da maksud lain. kalau tak kenal, mana nak sayang. get know dulu..then,baru judge. yes. my fault. smpi sekarang tak mintak maaf.

confession: 3 kali aku buat janji-tak-kan-cari-kau-lagi. TIGA kali. TIGA orang berbeza. TIGA rahsia.

(1) my senior. zaman sekolah menengah yang penuh pancaroba. zaman oldskull yg..rasanya tiap2 tahun aku tukar musuh. but final year dia.disebabkan 'sesuatu'...aku janji depan azwa..aku takkan add dia sehingga dia dtg add dulu. dari zaman kemuncak myspace tahap tera kecoh satu sekolah..smpi FB. die yg dtg dulu. then, im winner (:

(2) my ex-future-best-fren. zaman kegemilangan matriks. xde bende yg nk dibanggakn sgt duduk kt bangunan 9 tingkat tu. cuma.. ada beberapa org ni..expecially 'sorang' ni..mmg xboleh nak lupa. aku tak tau die ingat aku lagi ke tak. aku rasa nak dekat 4-5 entry dah pasal die dlm ni. honest, setiap hari tringat kat dia.
cuma..aku tak boleh nak carik dia. aku rasa mcm ada setan ckp. " xpayah tegur dia". aku bukan stalker. mybe aku..ntah la..till then, kitorang 0-0 lg. dia kt sana..aku kt sini..act mcm xpenah kenal. off.

(3) my adult member.  yang ni aku malas nak panjang2 kn. sebab smpi sekarang die tak pernah delete no fon aku. padahal. dah berjuta msg die aku delete n aku dah pon remove num die dlm fon aku. haha. sorry der, kau tak layak nak carik pasal dgn aku. nanti, aku menyesal sbb buat kau mcm tu. dia..nice. tapi aku tak suka. sebab terlampau nice. xde nak menyetan sangat. tulah pasal kau out of list. maaf,aku tak selesa. aku org kampung.tak macam kau org bandar. slangs bagai. huh. nan hado!


tapi.. bila scroll scroll balik. tiga2 org ni..rindu. ahaha. tapi..tulah. salah aku ke? bukan kot. dorang yang carik pasal. buts.. dalam dunia ni..sepanjang 20 tahun aku hidup. ada sorang je yg brani mati cakap..aku ego. Ego? sorry aku tak pakai skuter ego. Kriss Emas je okay! nan hado ego. haha

p/s : felt guilty tapi tak nak mintak maaf selagi xde yg datang say "hye kil". harap xde lelaki yg rasa nak masuk list no 4 aku. tak sanggup.

No comments: