Monday 13 June 2011

Cheeeeese die sweet macam marshmellow!

ouwwww sweetnyerrrr!! standard la kalau korang dengar ayat2 cmni. nama pon pompuan. xlari dari fitrah dorang yg ada perangai manja-cute to be nih. cuma..yang terlebih dos tu biasa nyer dipanggil gedik. xpelah mungkin dorg kurang kasih syg. so, sesapa yg rasa kesian..bole la derma sikit perhatian tu.

hmm. aku ada hobi baru. membaca. tak kesah la jenis mcm mana pon. agama ke komik ke majalah ke fiction ke.. tapi skrg.. aku tgh gila on9 novel reading. syok!  n baru je tadi aku habis baca e-novel..tajuk Istana dari blog cucur atap. ohh ya.. dekat tepi blog aku tu..ada link.bagi aku..syok gilosssss ayat dia.. menusuk kalbu.. dah macam aku pulak yg berlakon dlm cter tuh. haha. ya..mungkin ni angan2 yang tak kan pernah menjadi nyata..tapi xsalahkan kalau takdir dah tiba?

bagi aku.. cerite ni..boleh buat aku gelak..rasa terbuai sikit..tapi cukup layan.. standard la cheese wedges punya ayat ni.. kalau xde.. xlaku la blog korg.. kah3.. n aku suggest kt aten.. haha. xsangka.. layan gk minah ni.. sampai terfikir nk buat jugak on9 novel mcm ni. :)

well, GUD JOB CUCURATAP!

No comments: