Saturday 25 June 2011

Kawan Yang Tak Dianggap

Aku mentari
Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu
Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

undesireble person. rasa macam nak like or smile status dia. tapi..a voice said." dont!" hmm. aku tak stalk dia pon tadi. cuma.. bila tengah scroll news feed tadi.. nampak dia buat status.' tak suka tempat ramai orang'. yes dude..same lah dengan aku. pon tak suka. mula2, rasa macam malas nak stalk. tgh nak scroll tu. ternampak la komen die  yang sangattttt la panjang. dan aku terbaca. yang menyentapkan tu..die sekarang dekat Kuala Pilah! gosh, nasib baik aku cancel pegi kenduri kt Kuala Pilah tadi. if not..mana tau boleh terjumpa. alhamdulillah.terima kasih Allah.

p/s : bapak susah nak siang ikan keli! first time nih. hancur! kah3.

No comments: