Sunday 1 January 2012

Assalamualaikum 2012

jujur aku cakap. kenapa malam terakhir 2011 tadi aku tak sedap hati? aku rasa berat hati gila. gelisah, risau. aku tak tau kenapa. tak teruja langsung nak tengok bunga api ke layan movie ke. rasa dull. mula-mula nak ignore. tapi tak boleh. perasaan tu sampai sekarang. dah 1.23 pagi 1 Januari 2012. masih terasa. 


cakap pasal tahun baru. sebenarnye since before-before ni aku tak pernah pasang azam tahun baru. tapi untuk kali ni, aku dah pasang niat dan tekad. :)


1- nak fulltime kan unit-unit and credit yang tak habis lagi.
2- cuba untuk mencari masa untuk kerap pulang jumpa family
3- mencari ilmu-ilmu sampingan :)
4- try untuk jadi lebih 'baik' dan suci. 
5- nak explore tempat orang, negeri orang. *family dah kasi greenlight!
6- rajin bekerja & take chances in everything
7- more independent and valuable.
8- lebih menjaga kesihatan (in food and lifestyle :p )
9- upupupgrade mypointer
10- bersangka baik dan ramah dengan semua orang ( most important )


kenapa dengan azam no 10 aku? lately aku rasa aku macam dah banyak mengabaikan orang sekeliling aku. i am not being snobbish but actualy , aku tak tau nak get along dengan korang except korang start dulu. tak percaya? tanya classmates and member2 aku. mula-mula je nampak sombong n bonzer. tapi lepas tu..i can be you besfren dear. :) aku senang selesa dengan semua orang. It is FACT.


ok. I already miss you 2011. really really miss you. i just dont know why.


p/s : please approach me guys. i'll give you my blinking eyes then. ;D

No comments: